اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش کنگان مطرح کرد

آمادگی آموزش و پرورش کنگان برای همکاری با سپاه در برنامه‌های فرهنگی

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش کنگان از آمادگی آموزش و پرورش کنگان برای همکاری با سپاه در برنامه‌های فرهنگی خبر داد.

آمادگی آموزش و پرورش کنگان برای همکاری با سپاه در برنامه‌های فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان عباس شریف در نشست با مسئولان سپاه و بسیج شهرستان کنگان اظهار داشت: هفته معلم فرصتی ارزشمند برای تکریم و تعظیم قشر معلم است و البته تکریم معلمان نباید منحصر به روز و هفته خاصی شود.

وی افزود: تقویت جایگاه فرهنگیان و معلمان و افزایش امکانات رفاهی و معیشتی این عزیزان در دستور کار قرار دارد و در چند سال گذشته نیز اقدامات مهمی در این راستا انجام گرفته است.

رئیس اداره آموزش و پرورش کنگان به بحث شجره طیبه صالحین و اردوی جهادی هجرت اشاره کرد و یادآور شد: شجره طیبه صالحین با توجه به دستورالعمل از ابتدای این طرح در مدیریت آموزش و پرورش شکل گرفته و باید از همه ظرفیت‌های موجود برای اجرای این طرح و تقویت بیش از پیش آن استفاده کنیم و این مدیریت آمادگی همکاری با سپاه در اجرای همه برنامه‌های مختلف فرهنگی را دارد.

شریف با اشاره به اردوی طرح هجرت اضافه کرد: در عرصه‌های سازندگی و عمرانی فضاهای آموزشی تعریف شده و این یک طرح بسیار ارزشمند است و همکاری و تعامل مناسب این دو نهاد تأثیر عمیقی در روحیه همکاری و مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان بوجود می‌آورد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کنگان نیز با اشاره به اجرای برنامه‌های تربیتی و تأکید مقام معظم رهبری در اجرای بهتر این برنامه‌ها اظهار داشت: تلاش همه انبیاء و معصومین(ع) در راستای تربیت انسان‌های صالح بوده است.

حجت‌الاسلام محمد بحرانی افزود: در مکتب اسلام متفکران و اندیشمندان بزرگی همچون استاد شهید مطهری تربیت شده‌اند و همه بزرگان به ویژه حضرت امام (ره) به این فیسلوف اسلامی افتخار می‌کنند و ما باید در این کشور چنین متفکران و شاگردان بزرگی تربیت کنیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول