اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نظام صالحین دامغان:

ارزش و عظمت معصومین درک شود

خبرگزاری فارس: مسئول نظام صالحین سپاه دامغان گفت: ائمه معصومین از ارزش و عظمت والایی برخوردار هستند و این ارزش و عظمت باید به خوبی در جامعه امروز درک شود.

ارزش و عظمت معصومین درک شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‏الاسلام غلام‏رضا باقری پیش از ظهر امروز در گردهمایی حلقه‏های تربیتی شهید بابایی، شهدای گمنام و شهید صیادشیرازی دامغان افزود: هر شخصی به این ارزش‏ها واقف شود، اثرات معنوی و مادی آن را در زندگی خود درک خواهد کرد.

مسئول نظام صالحین سپاه دامغان ادامه داد: برای سعادتمندی و عاقبت به خیری باید ائمه معصومین را سرمشق زندگی خود قرار داد و با حفظ عفت و حیاء، خود و خانواده را از پلیدی‏های جامعه مصون داشت.

وی به مقام و منزلت حضرت علی(ع) اشاره کرد و افزود: یکی از مصادیق عظمت آن حضرت، موضوع تولد ایشان در کعبه است که دیوار کعبه شکافته شد و این شکاف برای همیشه به یادگار باقی ماند.

باقری با بیان اینکه وهابیان برای رفع اثر این شکاف اقدامات زیادی انجام دادند، اظهار داشت: بازسازی و مرمت‏های بسیاری در خانه کعبه توسط وهابیان صورت گرفت، ولی هرگز موفق نشدند این عظمت را از بین ببرند و آن شکاف را بپوشانند.

مسئول نظام صالحین سپاه دامغان بیان داشت: این حوادث و وقایع عظمت خاندان نبوت و اهل‌بیت(ع) را اثبات می‏کند و باید بیش از پیش درک شود.

امروز اعضای حلقه‏های صالحین دامغان در قالب اردوی یک روزه در امام‌زاده جعفر روستای ورکیان دامغان حضور داشتند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول