اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلایی:

ورزش بهره‌وری در کشور را افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: عضو جبهه متحد اصولگرایان گفت: ورزش علاوه بر افزایش سلامت جسم و روح می‌تواند سبب افزایش بهره‌وری در کشور شود.

ورزش بهره‌وری در کشور را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان مرتضی طلایی شب گذشته در جمع ورزشکاران استان اصفهان اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا ورزش در سبد خانوار تمامی مردم قرار گیرد و تبدیل به یک برنامه جاری شود.

وی با اشاره به اینکه به ورزش نه تنها باید به طور عام پرداخته شود، بیان داشت: علاوه بر این پرداختن به موضوع و مقوله ورزش به صورت خاص و ویژه بسیاری از آسیب‌های موجود در جامعه را با مدیریت صحیح رفع می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ورزش را عاملی برای سلامت جسم و روح دانست، و تصریح کرد: اهمیت به ورزش نه تنها زمینه‌های پیشرفت و توسعه در کشور را فراهم می‌کند بلکه زمینه‌های بهره‌وری را نیز افزایش می‌دهد.

وی با اشاره به تقویت روحیه قهرمانی و پهلوانی در ورزش ادامه داد: ایجاد و تقویت چنین روحیه‌هایی در ورزش است که سبب انسجام، یکپارچگی و تعاون در جامعه می‌شود.

طلایی گفت: ورزش به خودی خود تمامی ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی یک جامعه را دربر می‌گیرد.

وی با بیان اینکه جایگاه ورزش استان اصفهان در مقایسه با 31 استان دیگر کشور از رتبه 27 برخوردار است، افزود: این رقم نشان دهنده کم لطفی و بی‌توجهی به جوانان و ورزشکارانی است که در تمام عرصه‌ها پیش‌گام و پیش‌قدم بوده‌اند.

عضو جبهه متحد اصولگرایان اضافه کرد: در ورزش برای خانم‌ها و آقایان باید از حداقل سرانه‌ها استفاده کرد تا نسل جوان بتواند در تمامی رشته‌ها پیشرفت کند.

وی هم‌چنین ادامه داد: علاوه بر فراهم کردن شرایط ورزش همگانی برای تمام اقشار جامعه باید امکان انتخاب همراه با شرایط ایده‌آل را برای یک جوان در رشته‌های تخصصی در ورزش به وجود آورد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول