اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

همدان آمادگی لازم برای برگزاری کنگره آیت‌الله بهاری را دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: امسال همدان آمادگی لازم برای برگزاری کنگره آیت‌الله بهاری را دارد.

همدان آمادگی لازم برای برگزاری کنگره آیت‌الله بهاری را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، خسرو بیات عصر امروز سه‌شنبه در شورای فرهنگ عمومی در شهرستان بهار اظهار کرد: امسال فرهنگسرای آیت‌الله بهاری با تمام امکانات تجهیز می‌شود و سال 91 ترویج مسائل فرهنگی و هنری در دستور کار قرار گرفته و توسعه قرآنی و حفظ ارزش‌ها از مهم‌ترین کارهای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان است.

وی افزود: شهرستان بهار دارای ظرفیت‌های بالایی است و استان آمادگی لازم برگزاری کنگره آیت‌الله بهاری را در سال جاری دارد.

فرماندار بهار نیز گفت: برای توسعه فرهنگ اسلامی همه باید تلاش کنیم و یکی از وظایف ذاتی فرهنگ و ارشاد برنامه‌ریزی است و با توجه به اینکه همدان استانی فرهنگی است باید برنامه‌ریزان فرهنگی به این مهم توجه داشته باشند و همه دست به دست هم دهیم تا این مهم را گسترش دهیم.

نصرت‌الله گل‌کارزاده با بیان اینکه مرقد آیت‌الله بهاری در این شهرستان یکی از افتخارات استان است، اضافه کرد: شهرستان بهار از ظرفیت بالایی در ابعاد مختلف فرهنگی برخوردار است که برنامه‌ریزان فرهنگی باید به این شهرستان توجه داشته باشند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول