اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان بهار؛

سالگرد ارتحال آیت‌الله بهاری 23 مهر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بهار گفت: سالگرد ارتحال آیت‌الله بهاری 23 مهرماه در مصلی امام خمینی(ره) بهار برگزار می‌شود.

سالگرد ارتحال آیت‌الله بهاری 23 مهر برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی‌اکبر سلطانی‌راد عصر امروز در جلسه امروز شورای اداری شهرستان بهار در سالگرد ارتحال آیت‌الله بهاری اظهار داشت: مردم شهرستان بهار در سفر ریاست جمهوری حضور گسترده و پرشور داشتند و حماسه‌ای ماندگار را خلق کردند و مسئولان نیز همکاری و تعامل مطلوبی را انجام دادند و در شهرستان هیچگونه مشکلی وجود نداشت.
وی گفت: آیت‌الله بهاری عارفی نامی و کاملی است که سالگرد ارتحال این عالم ربانی روز شنبه 23 مهرماه در مصلی امام خمینی(ره) شهر بهار از ساعت 10 تا 22 شب برگزار می‌شود که تمام دستگاه‌های اجرایی باید حضور پرشور و گسترده داشته باشند تا بتوانیم دین خود را به این عالم ربانی ادا کنیم.
معاون فرماندار شهرستان بهار در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: تاکنون شش مورد سرشماری در کشور صورت گرفته و نظارت و هدایت و ارزیابی صحیح مستلزم برنامه‌ریزی است و اطلاعات دقیق در برنامه‌ریزی اجرایی و مؤثر خواهد بود.
وی تغییرات اجتماعی، فرهنگی و جمعیتی را موجب تغییر برنامه سرشماری از 10 سال به پنج سال عنوان کرد و ابراز داشت: مسئولان به ویژه دهیاران باید اطلاع‌رسانی لازم را در این مورد داشته باشند و با آمار صحیح می‌توان نیازهای جامعه را سنجید و برنامه‌ریزی مطلوبی را انجام داد.
سلطانی‌راد در پایان اظهار داشت: در شهرستان 160 نفر مأمور با 30 خودرو در حوزه اجرایی و ستادی کار جمع‌آوری اطلاعات را برعهده خواهند داشت و تمام خدمات دولتی و اعتبارات استانی روستایی بر اساس سرشماری صورت خواهد گرفت.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول