اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار اصفهان:

توسعه شبکه ریلی سبب کاهش آمار مرگ و میر می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: با توجه به آمار بالای تصادفات و مرگ و میر ناشی از آن، توسعه شبکه ریلی سبب کاهش آمار تصادفات و تلفات آن می‌شود.

توسعه شبکه ریلی سبب کاهش آمار مرگ و میر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدجمال‌الدین صمصام‌شریعت ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل راه‌آهن اصفهان، در ارتباط با اهمیت شبکه ریلی اظهار داشت: شبکه ریلی از نظر میزان امنیت (مسافر و بار) اهمیت ویژه‌ای دارد و توسعه شبکه ریلی سبب کاهش میزان تصادفات و آمار مرگ و میر می‌شود.

وی در ارتباط با آمار سالانه کشته شدگان رانندگی در کشور گفت: آمار کشته شدگان رانندگی سالانه در کشور بالای 20 هزار نفر است و این آمار نشان‌دهنده ضرورت توسعه حمل و نقل ریلی در کشور است.

معاون عمرانی استاندار اصفهان در مورد قطار سریع‌السیر اصفهان - تهران بیان داشت: یکی از مسائل مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد قطار سریع‌السیر اصفهان - تهران است و نزدیک به 80 درصد از اقدامات زیرسازی آن انجام شده است و استان‌های اصفهان، تهران، قم و مرکزی در این زمینه فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به پیشرفت قطار سریع‌السیر اصفهان - تهران تصریح کرد: در استان اصفهان پیشرفت خوبی در این زمینه داشتیم و انتظار داریم در آینده‌ای نزدیک، به بهره‌برداری برسد.

صمصام‌شریعت در ادامه افزود: اگر وزارت راه و شهرسازی و راه‌آهن جمهوری اسلامی تعهد کنند که قطار سریع‌السیر اصفهان - تهران در دولت دهم به بهره‌برداری برسد، این موضوع می‌تواند در پروژه‌های مهر ماندگار استان قرار گیرد.

وی در پایان به برخی از مصوبات اشاره کرد و اظهار داشت: مطالعات پیشرفت خط زرین‌شهر - ازنا انجام شده اما بخش اجرایی آن برای استان بسیار حائز اهمیت است، احداث خط راه‌آهن انارک - طبس، تبدیل گذرگاه‌های هم‌سطح راه‌آهن به گذرگاه‌های غیر هم‌سطح در خارج از شهر و ... از دیگر برنامه‌های در دست اجرا است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول