اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/یادداشت/

چرا قرآن‌سوزی؟

خبرگزاری فارس: اسلام‌ستیزی باعث توسعه اسلام و قرآن می‌شود، رودخانه راه خود را به دریا خوب می‌شناسد.

چرا قرآن‌سوزی؟

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در میان همه کتب آسمانی، طبق ادعای خود قرآن و اعتقادات مسلمانان، قرآن تنها کتابی است که از هرگونه نقض و تحریفی به دور مانده است و از همان روزی که نازل شد تا به امروز جایگاه و منزلت خود را حفظ کرده است.

قرآن تنها کتابی است که در میان تمام جوامع مختلف نقش سازنده داشته است به طوریکه تنها شنیدن آیات مبارک آن در روح افراد تأثیر گذاشته و آنها را شیفته قرآن و اسلام کرده است.

علت اصلی افزایش اقبال و گرایش به قرآن را باید در ویژگی ذات آن مشخص کرد، کتابی که از سوی خالق فطرت‌ها بر پاک‌ترین ضمیر نازل شده است تأثیری جز این انتظار نمی‌رود.

اسلام آخرین دین است و قرآن نیز به صراحت این موضوع را بیان می‌کند، توجه به آیات زیر این موضوع را نمایان می‌سازد.

" ولکن الرسول الله خاتم النبیین " ،" ان الدّین عند الله الاسلام ".

خاتمیت و جامعیت اسلام بر می‌گردد به دو ابعاد بودن و همه جهات را نگریستن، چنانچه هر روز یک اصل تازه‌ای در قرآن مورد کشف قرار می‌گیرد.

اما در این بین دیده می‌شود در تمامی کشورها خصوصاً در کشورهای اروپایی بیشترین آمار گرایش به ادیان را اسلام دارد.

ظهور اسلام طی 14 قرن گذشته و درخشش آن به عنوان دین آزادی و معنویت بدخواهان را وادار به مقابله علنی در برابر گسترش این دین مبین کرده است.

اگر مخالفتی هم با این دین مبین و با کتاب آسمانی آن صورت می‌گیرد که در قالب قرآن سوزی نمودار می‌شود باز هم به دلیل جاذبه بالا و میزان گرایش به آن است، هر فردی دارای روح لطیف انسانی است که تحت تأثیر آیات قرآن قرار می‌گیرد و تنها معدود افرادی هستند که با آن عناد دارند و با یقین خود با آن به مخالفت بر می‌خیزند و به آن توهین می‌کنند.

قرآن می‌فرماید: " وجحدو بها استًیقٌنتها انفسهم ظلماَ و علوّا "؛ " عده‌ای از روی تکبر و از روی ظلم خداوند و معاد را انکار می‌کنند در حالی که به آن یقین دارند."

و اما از اسلام‌ستیزی برای غرب و دشمنان نتیجه عکس را خواهد داشت " ان العزت و لرسوله و للمومنین " اسلام‌ستیزی باعث توسعه اسلام و قرآن می‌شود، طوریکه هر ساله 80 هزار نفر در آمریکا به اسلام گرایش پیدا می‌کنند، رودخانه راه خود را به دریا خوب می‌شناسد.

آنها می‌خواهند با قدرت نظامی خود دنیا را به تصاحب در بیاورند و اما آیا می‌توان جلوی فطرت بیدار مسلمانان را گرفت؟ قرآن‌سوزی به نفع مسلمانان و اسلام است هرچند آنها نمی‌دانند.

=========

قربانعلی حدادی

=========

انتهای پیام/ش10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول