اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ‌علم‌الهدی:

لبخند تعامل برخی گروه‌های سیاسی به دشمن آشکار است

خبرگزاری فارس: امام جمعه مشهد با بیان اینکه برخی گروه‌های سیاسی آشکارا به دشمن لبخند تعامل می‌زنند، گفت: سراسر زندگی شهید مطهری(ره)، بوی شهادت می‌داد.

لبخند تعامل برخی گروه‌های سیاسی به دشمن آشکار است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در دیدار با فرماندهان و مسئولان سپاه امام رضا(ع)، که به مناسبت روز معلم و روز عقیدتی- سیاسی سپاه در دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد، اظهار داشت: وقتی زندگی شهید مطهری را در دوره‌های مختلف طلبگی، استادی حوزه و دانشگاه و فعالیت‌های فکری و سیاسی بررسی می‌کنیم، مشاهده می‌کنیم که ایشان عمر خود را وقف خدا کردند و تمام زندگی آن استاد بزرگوار بوی شهادت می‌داد.

علم‌الهدی اضافه کرد: شهادت استاد مطهری، نقطه اوج فداکاری و مجاهدت ایشان در راه انقلاب و اسلام بود و در تمام عمر با برکت خود، از کم‌ترین امکانات بیش‌ترین بهره را برای خدمت به اسلام و مسلمانان می‌برد.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: شهید مطهری بسیار ساده‌زیست بود و در زمان شهادت، تمام دارایی ایشان یک خانه و دو تکه فرش بود.

امام جمعه مشهد با اشاره به تقارن روز معلم و روز عقیدتی - سیاسی سپاه پاسداران گفت: این هم‌زمانی، دارای معانی زیادی است و مهم‌‌ترین پیام آن این است که امروز سپاه پاسداران باید راه آن معلم شهید را در تمام ابعاد آن ادامه دهند.

علم‌الهدی گفت: امروز سپاه پاسداران، نقطه اصلی حساسیت دشمن است، زیرا سپاه نقش اصلی را در حراست از انقلاب اسلامی و دیده‌بانی افق‌های فکری و عقیدتی برعهده دارد.

وی افزود: تمام جریان‌های سیاسی قبل از انقلاب، از شهید مطهری هراس داشتند، زیرا ایشان مبارز اصلی علیه خط التقاط و نفاق بودند و امروز نیز سپاه پاسداران باید این نقش حساس شهید مطهری و تمام شهدای انقلاب اسلامی را ادامه دهد.

عضو خبرگان رهبری با مقایسه انحرافات زمان شهید مطهری با انحرافات کنونی، متذکر شد: عمده انحرافات قبل از انقلاب، انحرافات دینی بود، اما در حال حاضر انحرافات سیاسی در لفافه‌های مختلف دامن‌گیر کشور شده که باید با بصیرت سیاسی با آنها مقابله کرد.

امام جمعه مشهد یادآور شد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیده‌اند که محور استقلال و استکبارستیزی، ولایت‌فقیه است و از تمام ابزارهای خود برای تضعیف مقام ولایت استفاده می‌کنند.

علم‌الهدی تأکید کرد: برخی از جریان‌های سیاسی موجود در کشور، آشکارا در پی مذاکره با غرب هستند و پیشنهادات تعامل را با لبخند دیپلماتیک پاسخ می‌دهند.

وی تصریح کرد: این امر نمود بارز یک انحراف سیاسی است و بسیار خطرناک‌تر از سایر انحراف‌ها است.

عضو خبرگان رهبری بار دیگر در این زمینه به سیره شهید مطهری اشاره کرد و اظهار داشت: مصلحت‌اندیشی، مقام و یا موقعیت سیاسی بهانه‌هایی نبود که به شهید مطهری اجازه دهد در قبال انحرافات ساکت باشد، بلکه ایشان همواره در صف مقدم مبارزه با انحرافات بودند.

علم‌الهدی گفت: بسیاری از گروه‌های سیاسی قبل از انقلاب معتقد بودند باید از تمام ظرفیت‌ها برای مقابله با رژیم پهلوی استفاده کرد، اما شهید مطهری قاطعانه در مقابل مارکسیست‌ها و مجاهدین خلق ایستاد و با شجاعت منحصر به‌فرد خود آنها را منافق نامید.

امام جمعه مشهد گفت: برخی از گروه‌های سیاسی، امروز به صورت علنی در مقابل ولایت‌فقیه می‌ایستند و برخی نیز با ولایت‌فقیه زاویه دارند و تمام همت سپاه پاسداران باید این باشد که در مقابل جبهه ولایت‌ستیز بایستد.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول