اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه سمنان:

تجلیل از شهید مطهری مختص یک هفته نیست

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان تأکید کرد: تجلیل از مقام و جایگاه استاد شهید مطهری مختص یک هفته در اردیبهشت‌ماه نیست.

تجلیل از شهید مطهری مختص یک هفته نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام و المسلمین جعفر رعایتی ظهر امروز در دیدار پاسداران و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه استان سمنان با آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در دفتر امام جمعه سمنان صورت گرفت، اظهار داشت: گرامیداشت مقام استاد شهید مرتضی مطهری در برهه کنونی بیش از هر زمان دیگری لازم است.

وی ادامه داد: 12 اردیبهشت، روزی بود که عارفی مجاهد، فیلسوفی نامدار و کسی که ایدئولوژی را برای انقلاب ترسیم کرد و نوشته‏هایی دارد که تا سال‏های سال برای آحاد جامعه مورد استفاده قرار می‏گیرد، به خدای خویش پیوست.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان، شالوده و کار سپاه را پاسداری از ارزش‏های انقلاب و قانون اساسی بیان کرد.

رعایتی یادآور شد: هفته عقیدتی سیاسی هر ساله در سپاه برگزار می‏شود و در این هفته، به دو موضوع توجه بیش‌تری شده که یک تجلیل از شهید مطهری و دومی پرداختن به معنویت است.

وی با بیان اینکه بنیاد سپاه بر معنویت استوار است، گفت: مبنای اصلی سپاه، معنویت و سلاح آن قرآن و عترت است و پاسداران همیشه ولایت‏مدار بوده و خواهند بود.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان ولایت‏مداری و دین‏مداری را از مشخصه‏های مردم ایران دانست و گفت: شیطنت‏های دشمنان اسلام و فرقه‏های انحرافی در براندازی جمهوری اسلامی بی‏نتیجه است.

رعایتی افزود: اگر بتوانیم تفکر شهیدانمان را که همان وحدت و استقامت در برابر حوادث و توطئه‏های دشمنان است، به خوبی در نسل‏های جوان ترویج دهیم، هیچ‏ گاه دشمنان در اهداف شوم خود به نتیجه نخواهند رسید.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: برای اینکه در مسیر زندگی دچار هنجارشکنی و بحران هویت نشویم، باید از الگوهایی که از خطا و معصیت مصون هستند، پیروی کنیم.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول