اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلایی:

به جای زهر شایعه بذر امید در دل مردم کاشته شود

خبرگزاری فارس: مرتضی طلایی با انتقاد از تخریب شخصیت‌ها و افراد در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس، گفت: افرادی که دیگران را تخریب می‌کنند به جای کاشتن بذر امید در دل مردم، زهر شایعه می‌پاشند.

به جای زهر شایعه بذر امید در دل مردم کاشته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از کمیته رسانه ستاد انتخاباتی سردار مرتضی طلایی، در دیدار با جمعی از فرهنگیان تصریح کرد: فضای رقابتی شهر اصفهان بار دیگر در آستانه برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی گرم است و آن طور که از جو موجود در این استان بر می‌آید حضوری پرشور در روز انتخابات را شاهد هستیم.

وی در ادامه افزود: آنچه از فضای انتخابات مرحله دوم پیش‌بینی می‌کنیم این است که مردم حضوری خوب و گسترده دارند و انتظار داریم با آرای هر چه بیش‌تر خود، پشتوانه‌ای محکم برای نماینده خود در مجلس نهم شورای اسلامی بسازند.

این عضو جبهه متحد اصولگرایان هم‌چنین با اشاره به تخریب‌های انتخاباتی تصریح کرد: شاهدیم عده‌ای در لباس دوست پیش می‌آیند اما رفتار و عملشان در راستای اهداف دشمن است، چرا که به جای اینکه برای حضور گسترده مردم تلاش کنند، با شایعه‌پراکنی و تخریب دیگران در اذهان عمومی تشویش ایجاد می‌کنند.

وی در ادامه افزود: در فضای رقابتی کنونی و در کشور اسلامی ایران که عدالت اصل اساسی است، چنین تخریب‌ها و شایعه‌پراکنی‌ها تنها یک عمل ضد انقلابی، مغایر با موازین شرع، مغایر با گفتمان امام و رهبری و کاری زشت و ناپسند در عرصه اجتماعی است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران هم‌چنین اظهار داشت: اکنون بر همگان وظیفه است تا تلاش خود را به کار بندند و مردم را به پای صندوق‌های رأی دعوت کنند نه اینکه فضای موجود را تبدیل به فضایی مشوش و ناآرام کنند که در این صورت مردم نیز نمی‌توانند نماینده اصلح خود را انتخاب کنند.

وی با اشاره به روش اسلامی برای تبلیغاتی سالم و انتخاباتی سالم گفت: به نظر من اگر ما طرفدار و علاقه‌مند به برگزاری انتخاباتی سالم و مردمی هستیم باید به جای اینکه به کام مردم زهر بپاشیم، بذر امید را در دلشان بکاریم و با اثبات توانمندی‌های خود، مردم را به حضوری پرشور دعوت کنیم.

وی تصریح کرد: افراد با شایعه پراکنی و تخریب ناشایست دین خود را برای به دست آوردن دنیا نفروشند چرا که اصل بر مشارکت مردم است و برای ایجاد این مشارکت باید رقابتی سالم و مؤمنانه در جریان این انتخابات مهم برقرار باشد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول