اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان اردبیل خواستار شد

تلاش مجلس نهم برای اتخاذ تصمیمی کارآمد در عرصه اقتصادی

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان اردبیل ‌به نامگذاری سال 91 به عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و گفت:‌ ‌مجلس نهم برای اتخاذ تصمیمی کارآمد و مؤثر در عرصه اقتصادی باید تلاش مضاعفی کند.

تلاش مجلس نهم برای اتخاذ تصمیمی کارآمد در عرصه اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی نوروزی عصر امروز در نشست با فعالان احزاب و گروه‌های اصولگرا در اردبیل و در آستانه مرحله دوم انتخابات اظهار داشت: کشور ما که از کشورهای دارای امنیت و ثبات واقعی در منطقه است در سایه حضور و پشتیبانی مردم توانسته است بر همه مشکلات فائق آمده و به یک الگوی بی‌نظیر برای دیگر ملت‌ها و کشورها تبدیل شود.

وی تصریح کرد: همان‌گونه که مرحله اول انتخابات نتایج ارزشمندی برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی به دنبال داشت حضور آگاهانه مردم شهرهایی که انتخابات در آنها به دور دوم کشیده شده است بار دیگر به تقویت بنیه‌های الگودهی اظهار وجود ایران در عرصه جهانی و بین‌المللی کمک کرده و یک عزت واقعی را برای این کشور رقم می‌زند.

نوروزی در ادامه سخنان خود به اهمیت انتخاب کاندیدای اصلح و شایسته برای حضور آبرومند در مجلس و شاکله پارلمانی کشور اشاره کرد و ادامه داد: مجلس نهم به یقین مقتدرترین مجلس ادوار انقلاب اسلامی می‌باشد که با رویکرد مردم‌مداری و ولایت‌پذیری سعی می‌کند نفی اندیشه‌ها و تفکرات غلط گذشته کند و بر باورها و تفکرات اصولگرایی پافشاری داشته باشد.

این مسئول خاطر نشان کرد: اگر منتخب دور دوم با دیگر نمایندگان همخوانی داشته باشد، شاهد تجلی واقعی قدرت مجمع نمایندگان استان در عرصه‌های برون و درون استانی می‌باشیم و آثار آن را مردم به صورت ملموس در می‌یابند.

وی در ادامه اضافه کرد: نمایندگان استان باید تفکر و دغدغه کلان داشته باشند و از دادن وعده‌های جزیی و در سطح محله‌ای و منطقه‌ای بپرهیزند چرا که کار یک نماینده واقع‌بین در نظام اسلامی حرکت در مسیر آرمان‌های نظام اسلامی، احقاق حق مردم و ممانعت از هرگونه پرداخت جزیی به امور وزرا است.

به گزارش فارس، دبیر جبهه متحد اصولگرایی استان اردبیل در ادامه بیان کرد: نتایج انتخابات مرحله اول نشان داد که مردم برای همیشه کاندیداهای وابسته به کانون‌های قدرت و ثروت را به زباله‌دان تاریخ سپردند و به یقین با داشتن بلوغ سیاسی بالا از عظمت ارزشمندی برخوردار شدند.

نوروزی در ادامه سخنان خود به نامگذاری سال 91 به عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و گفت:‌ اقتصاد مردمی متضمن تولید ملی است و در این عرصه آن چه که بسیار مهم و اساسی به نظر می‌رسد تلاش مجلس نهم برای اتخاذ تصمیمی کارآمد و مؤثر در عرصه اقتصادی است تا توانمندی‌های کشور در این حوزه بروز و ظهور واقعی پیدا کند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب برای غلبه بر چالش‌های پیش روی اقتصادی و خنثی کردن مکر بدخواهان سال 91 را سال حمایت از تولید داخلی معرفی کردند تا هم بر معضل تورم و اشتغال غلبه کنیم و هم در جبهه اقتصاد داخلی به یک استحکام واقعی دست یابیم.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول