اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌غربی:

سمن‌ها باید اثرگذارتر وارد عرصه شوند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سمن‌ها و تشکل‌های مردمی باید اثرگذارتر وارد عرصه شوند.

سمن‌ها باید اثرگذارتر وارد عرصه شوند

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده در جشنواره سمن‌های آذربایجان‌غربی که در تالار شمس ارومیه با حضور اعضای تشکل‌های مردم‌نهاد و جمعی از مسئولان استان برگزار شد، اظهار داشت: سازمان‌های مردم‌نهاد بر پایه درخواست، نیاز و انگیزه مردم بنا نهاده شدند.

وی با بیان اینکه سمن‌ها باید از وضعیت موجود تحلیل‌هایی داشته باشند، تصریح کرد: سمن‌ها همپوشانی دارند و باید از خود اثرگذاری داشته باشند تا در پیشبرد اهدافشان موثر واقع شوند.

این مقام مسئول افزود: هر حرکت و عملی، کنش و واکنشی در عالم هستی موثر است و سمن‌ها باید جایگاه خود را در عالم هستی پیدا کنند تا بتوانند اثرگذاری مطلوبی داشته باشند.

جلال‌زاده با بیان اینکه یکی از منتقدان مشارکت اجتماعی در استان هستم، گفت: نشان و ردپای جریان‌های اجتماعی را در استان کمرنگ می‌بینم.

وی ادامه داد: سازمان‌های مردم‌نهاد شاخصه‌هایی چون غیردولتی، غیرانتفاعی و غیر سیاسی بودن را دارند و بر این اساس انتظار داریم که حرکتی جدید را ایجاد کنند.

وی به منابع و امکانات اشاره کرد و اظهار داشت: از وظایف اصلی سازمان‌های مردم‌نهاد این است که باری را از روی دوش مردم بر دارند ولی ایجاد زیرساخت‌ها به عهده استانداری است.

استاندار آذربایجان‌غربی در پایان گفت: باید تلاش کنیم نگاه خود را به بودجه دولتی کم‌تر کرده و عزم خود را برای امور مردمی جزم کنیم.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول