اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جهاد کشاورزی استان سمنان خبر داد

آموزش نحوه مصرف داروی مبارزه با کنه در سمنان

خبرگزاری فارس: معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از آموزش نحوه مصرف داروی مبارزه با "کنه واروا" و "کنه آکاراپیس" در این استان خبر داد.

آموزش نحوه مصرف داروی مبارزه با کنه در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، مصطفی شاه‏حسینی امروز اظهار کرد: کارگاه  آموزشی نحوه مصرف داروی مبارزه با کنه واروا و کنه آکاراپیس در استان سمنان برگزار شد.

وی افزود: این کارگاه‏ها در شهرستان‏های مهدیشهر و سمنان با شرکت 52 نفر، در گرمسار 12 نفر، در شاهرود 28 نفر و در شهرستان دامغان با شرکت 35 نفر از زنبورداران در محل جهاد کشاورزی شهرستان‏ها برگزار شد و زنبورداران با چگونگی مصرف این دارو در زنبورستان‏ها آشنا شدند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: این کارگاه‏ها با همکاری اداره‌کل دامپزشکی استان سمنان تشکیل شد.

شاه‏حسینی افزود: زنبورداران برای دریافت سهمیه دارو باید با ارائه دفترچه زنبورداری و معرفی‏نامه از شرکت تعاونی زنبورداران به شبکه دامپزشکی شهرستان خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول