اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان:

وزارت ورزش و جوانان به دنبال گرفتن سهمیه استخدامی است

خبرگزاری فارس: معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: این وزارت به دنبال اخذ مجوز استخدام در سراسر کشور است که به زودی نهایی می‌شود.

وزارت ورزش و جوانان به دنبال گرفتن سهمیه استخدامی است

 سید احمد رسولی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: به دنبال این هستیم که با دریافت یک سهمیه از دولت به جامعه ورزش، مجوز استخدام نیروی انسانی را در سراسر کشور اخذ کنیم.

معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان افزود: اولویت در این استخدام‌ها با کارکنان قراردادی است.

وی بیان کرد: اکنون وزارت ورزش و جوانان در سراسر کشور کارکنانی دارد که حدود 20 سال به ‌صورت قراردادی مشغول به کار هستند که لازم است برای افزایش امنیت شغلی این افراد، وضعیت استخدامی آنها تغییر کند.

* موازی‌کاری‌ها روند توسعه ورزش را کند کرده است

معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: متولی ورزش و امور جوانان در کشور وزارت ورزش و جوانان است و بدون شک تمرکز اعتبارات در این وزارت موجب تسریع در کارها و رشد و توسعه ورزش خواهد شد.

رسولی‌نژاد ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش و سازمان بسیج از جمله دستگاه‌هایی هستند که اعتباراتی را دریافت می‌کنند که خرج کردن آنها در حوزه کاری و از رسالت‌های این وزارت است.

وی با بیان اینکه این موازی‌کاری‌ها توسعه ورزش را در سراسر کشور کند خواهد کرد، گفت: وقتی متولی ورزش مشخص است اگر این اعتبارات به آن داده شود، یقینا بهتر می‌تواند خود را محقق کند.

معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به وجود افزون بر سه هزار پروژه ورزشی در کشور عنوان کرد: اگر وزارت ورزش و جوانان اعتبارات لازم را در این خصوص دریافت کند تا پایان سال این پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسد ولی در غیر اینصورت، این پروژه‌ها به صورت نیمه‌کاره رها می‌شوند.

این متولی ورزش در کشور تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان آمادگی و توان تکمیل پروژه‌های ورزشی را در سراسر کشور دارد ولی در این راه نیازمند کمک مجلس شورای اسلامی و تخصیص اعتبارات هستیم.

وی یادآور شد: وقتی یک کم و کاستی در ورزش این مملکت باشد، مجلس شورای اسلامی و همه مردم ایران پاسخ را از وزیر ورزش می‌خواهند و مقصر را وی می‌دانند.

رسولی‌نژاد خاطرنشان کرد: پس باید متولی ورزش را وزارت ورزش و جوانان بدانیم و بدون موازی‌کاری اعتبارات لازم را برای توسعه ورزش در اختیار این وزارت قرار داد.

معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: اکنون فصل بودجه است و نقش مجلس شورای اسلامی بیش از همه پررنگ است.

* مجلس دست وزارت ورزش را بگیرد

وی افزود: از مجلس شورای اسلامی انتظار داریم که دست این وزارت را بگیرد و برای تکمیل پروژه‌های ورزشی و توسعه ورزش در همه ابعاد، اعتبارات مناسبی را در نظر بگیرد.

رسولی‌نژاد اختصاص یک درصد اعتبارات عمرانی به ورزش را نیز در روند توسعه و پیشرفت ورزش ضروری دانست.

این متولی ورزش در کشور با اشاره به اهمیت ورزش در جامعه بیان کرد: ورزش نسخه کم هزینه‌ای برای سلامتی جسمی و روحی است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول