اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

جماعت اسلامی حمایت خود از "ابوالفتوح" در انتخابات مصر را اعلام کرد

خبرگزاری فارس: جماعت اسلامی مصر ساعتی پیش در بیانیه‌ای اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری مصر که 23 و 24 می برگزار خواهد شد، رسما از "عبدالمنعم ابوالفتوح" نامزد مستقل اسلامگرا حمایت خواهد کرد.

جماعت اسلامی حمایت خود از "ابوالفتوح" در انتخابات مصر را اعلام کرد

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، جماعت اسلامی مصر ساعتی پیش با انتشار بیانیه‌ای رسما اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری مصر که 23 و 24 می برابر با 3 و 4 خرداد در این کشور برگزار خواهد شد از "عبدالمنعم ابوالفتوح"، نامزد مستقل اسلامگرا حمایت خواهد کرد.

این بیانیه می‌افزاید که از میان رای گیری صورت گرفته در جماعت 63.66 درصد شرکت در رای گیری به عبدالمنعم ابوالفتوح و 36.66 درصد نیز "محمد مری"، نامزد جماعت اخوان المسلمون رای دادند و به این ترتیب جماعت اسلامی رسما اعلام می‌کند که در انتخابات آینده مصر از "عبدالمنعم ابوالفتوح" حمایت خواهد کرد.

حمایت جماعت اسلامی مصر از ابوالفتوح در انتخابات ریاست جمهوری در حالی صورت می‌گیرد که روز گذشته جریان سلفی مصر و حزب "النور"، شاخه سیاسی این جریان حمایت خود از عبد المنعم ابوالفتوح در انتخابات ریاست جمهوری مصر را اعلام کرد.

همچنین صبح امروز حزب اسلامگرای الوسط با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که براساس رای گیری صورت گرفته در این حزب اکثریت اعضای حزب با حمایت از عبدالمنعم ابوالفتوح در انتخابات ریاست جمهوری موافقت کرده‌اند.

به این ترتیب تاکنون سه تشکل حزبی بزرگ مصر یعنی سلفی‌ها با شاخه سیاسی‌اشان حزب النور و حزب الوسط و جماعت اسلامی مصر رسما حمایت خود از عبدالمنعم ابوالفتوح در انتخابات ریاست جمهوری آینده مصر اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول