اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

ابوالفتوح: مصر وابسته به آمریکا و اسرائیل نیست/از فلسطین تا آزادی قدس دفاع می‌کنیم

خبرگزاری فارس: نامزد انتخابات ریاست جمهوری مصر اعلام کرد، مصر نه به آمریکا و نه به رژیم صهیونیستی وابسته است و مصر آینده از قضیه فلسطین تا آزادی مسجد الاقصی دفاع خواهد کرد.

ابوالفتوح: مصر وابسته به آمریکا و اسرائیل نیست/از فلسطین تا آزادی قدس دفاع می‌کنیم

 به گزارش فارس به نقل از روزنامه مصری الاهرام، عبد المنعم ابو الفتوح، نامزد انتخابات ریاست جمهوری مصر که در تشریح برنامه‌های خود در صورت پیروزی در انتخابات سخنرانی می‌کرد، ‌گفت: رئیس جمهور آینده مصر باید خدمتگزار مردم و نه فرعون جدید مصر باشد.

وی تاکید کرد که وظیفه رئیس آینده مصر جلوگیری از فساد و استفاده از هر نیروی متخصص در جایگاه خود یا شایسته سالاری است تا کشور از آن بهره‌‌مند شود.

ابوالفتوح با اشاره به اینکه مصر نه به آمریکا و نه به رژیم صهیونیستی وابسته است، تاکید کرد که مصر آینده از قضیه فلسطینی تا آزادی مسجد الاقصی دفاع خواهد کرد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری مصر در ادامه افزود که وی هیچ‌گاه از خون شهدایی که در راه پیروزی انقلاب ریخته شد، نخواهد گذشت و تحقق امنیت و آرامش از جمله اهداف اولیه اوست.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول