اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با هفته عقیدتی صورت می‌گیرد

اجرای 18 برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در سمنان

خبرگزاری فارس: معاون عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان از اجرای 18 برنامه متنوع هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج استان خبر داد.

اجرای 18 برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در سمنان

حجت‏الاسلام جواد صمیمی امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در سمنان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، با گرامیداشت مقام شهید مرتضی مطهری و پاسداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه افزود: برگزاری همایش عقیدتی در حسینیه ثارالله سپاه استان برای کارکنان پایور و وظیفه، برگزاری همایش عقیدتی سیاسی بسیج، تجلیل از مربیان نمونه بسیج  و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی کوه‌پیمایی مربیان عقیدتی سیاسی و تهیه مقالات علمی عقیدتی را از مهم‏ترین برنامه‏های هفته عقیدتی سیاسی عنوان کرد.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان برگزاری مسابقه کتاب‏خوانی در بین پاسداران و سربازان وظیفه، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، حضور در نماز جمعه، برگزاری نشست‏های عقیدتی سیاسی در پایگاه‏های مقاومت و تجلیل از مربیان نمونه حوزه و پایگاه‏ها را از دیگر برنامه‏های این هفته برشمرد.

وی گفت: هفته عقیدتی با ابتکار مرحوم شهید آیت‏الله محلاتی، نماینده حضرت امام در سپاه و به یاد شهید مطهری به نام هفته عقیدتی در سپاه نام‌گذاری شد.

صمیمی بیان کرد: این هفته فرصتی است که فضای مناسبی را برای بیان اندیشه‏های ناب اسلامی در بین بسیج و سپاه فراهم می‏کند و تأکید بیش‌تری است بر تبیین اندیشه‏های ناب شهید مطهری در بین پاسداران و سربازان.

وی خاطرنشان کرد: تبیین شعار سال 91 تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از اهداف عقیدتی سیاسی است که باید تببین شود.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان تصریح کرد: مأموریت اصلی عقیدتی سیاسی سپاه ارتقای مباحث عقیدتی سیاسی و ارتقای بینش سیاسی در بین اقشار پاسداران، سربازان و بسیجیان و نگه‌داری و حفظ  و صیانت از آرمان‏های انقلاب و حضرت امام خمینی(ره) است.

صمیمی افزود: معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان در اجرای برنامه‏های عقیدتی سال 90 در رده‏های استانی کشور، رتبه چهارم را به دست آورد و در بین 54 رده عقیدتی اعم از گروه‏ها، نیروها و سپاه‏های استانی رتبه نهم را از آن خود کرد.

وی روزشمار هفته عقیدتی را به ترتیب شهید مطهری و ولایت‌فقیه، قرآن و عترت، بیداری اسلامی، جهاد علمی و خودباوری، سیمای زن مسلمان، ایثار و شهادت و مهدویت و انتظار عنوان کرد.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان بیان کرد: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه از 12 اردیبهشت هم‏زمان با شهادت شهید مطهری آغاز می‏شود و تا 18 اردیبهشت ادامه دارد و روز 12 اردیبهشت، روز عقیدتی سیاسی در سپاه نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول