اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس‌آباد:

حجاب نقطه همبستگی ملت‌های رها شده از یوغ استکبار است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس‌آباد گفت: حجاب نقطه همبستگی و پیوند ملت‌های آزادیخواه رها شده از یوغ استکبار است که به تمام کج‌روی‌ها پشت کرده‌اند.

حجاب نقطه همبستگی ملت‌های رها شده از یوغ استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جابر ایزدپناه شامگاه یکشنبه در آئین اختتامیه نمایشگاه یاس کبود در پارس‌آباد اظهار داشت: اگر دین اسلام و آموزه‌های بزرگان مکتب الهی بر اهمیت و جایگاه پوشش و حجاب کامل تاکید می‌کند نه از بابت ظاهر و سلامت فردی و اجتماعی است بلکه از دیدگاه اعتلای کرامت زنان حجاب دارای شاخصه ممتازی می‌باشد.

وی با بیان اینکه دنیای غرب به دلیل بی‌توجهی به آموزه‌های ارزشمند انسانی نظیر نگه نداشتن حریم افراد نتوانسته است یک الگو و مدل واقعی را ارائه کند بیان داشت: در عوض دین اسلام تابلویی شکوهمند در این زمینه ارائه کرده است که حقیقت آن سراسر نور و بهجت است.

این مسئول در ادامه سخنان خود برگزاری نمایشگاه یاس کبود در این شهرستان را گامی در راستای معرفی ابعاد شخصیتی زهرای مرضیه اعلام کرد و افزود: افزون بر 20 هزار نفر از اقشار مختلف مردم منطقه از دومین نمایشگاه یاس کبود در این شهرستان بازدید کردند.

ایزدپناه خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه که با موضوع حجاب و عفاف حریم ریحانه و به مدت 22 روز برگزار شد برنامه‌های مختلفی از جمله عزاداری توسط هیئت مذهبی با حضور مداحان منطقه و استان، کارگاه‌های آموزشی حجاب و عفاف، سخنرانی و تشییع پیکر نمادین حضرت فاطمه زهرا(س) در شب شهادت این بانوی بزرگوار اسلام به مرحله اجرا درآمد که با استقبال بسیار گسترده مردم روبه رو شد.

وی با بیان اینکه چند نفر از نمایندگان حضرت آیت‌الله وحید خراسانی و نیز میهمانانی از جمهوری آذربایجان از این نمایشگاه بازدید کردند ادامه داد: در طول برپایی نمایشگاه بروشور، تابلو، سی‌دی و آثار خوشنویسی با موضوع حجاب و عفاف به بازدیدکنندگان اهدا شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس‌آباد ایجاد نمایشگاه کتاب و سی‌دی در راستای تبلیغ عفاف و حجاب تحت عنوان حریم ریحانه، برپایی سفره احسان حضرت فاطمه(س)، برگزاری مسابقه بهترین جمله برای عفاف و حجاب و زیباترین متن برای حضرت زهرا(س)، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و انتشار سی‌دی سخنرانی‌های علمای دینی را از جمله برنامه‌های جنبی دومین نمایشگاه یاس کبود عنوان کرد.

ایزدپناه گفت: به نفرات برتر مسابقات جوایز نفیسی در نظر گرفته شده است که به زودی به آن اعطاء خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دومین نمایشگاه یاس کبود به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس‌آباد و با همکاری مجمع خورشید سوم و بنیاد فرهنگی مهدویت و نیز موسسه فرهنگی و هنری میعاد مغان از هفدهم فروردین تا هفتم اردیبهشت ماه جاری در محوطه دبیرستان زینب این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول