اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان:

محبت به خوزستان محبت به ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: لطف و محبت به استان خوزستان با توجه به ویژگی‌های این منطقه در واقع محبت به سراسر ایران است.

محبت به خوزستان محبت به ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری ظهر امروز در افتتاحیه نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی، صادراتی و خدمات فنی مهندسی استان خوزستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: استان خوزستان به دلایلی از پیشرفت عقب مانده است و اکنون توجه به این استان بزرگ به دلیل شرایط و ویژگی‌های منحصر به فردش در واقع لطف و محبت به سراسر ایران است.

وی اضافه کرد: نگاه به خوزستان با توجه به امکانات و ذخایر الهی فراوان موجود در این منطقه در واقع توجه به تمام ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه با توجه به شرایط دو کشور ایران و عراق افزود: ایران قدرت بالفعل منطقه بوده و قدرت بالقوه عراق نیز باید با سازندگی و همکاری بالفعل شود.

وی خاطر نشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز در دیدار با رئیس وزیران دولت عراق به التزام این سازندگی تأکید فرمودند.

آیت‌الله موسوی جزایری تصریح کرد: اکنون نوبت ما است که موقعیت خاص دو کشور را درک کرده و با ایجاد محبت، انس و الفت میان دو کشور ایران و عراق، باعث تحکیم هر چه بیشتر روابط شویم.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول