اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تیراندازی کرمان خبر داد

راه‌اندازی دومین سایت المپیک اهداف پروازی در کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی استان کرمان گفت: اواخر اردیبهشت ماه جاری دومین سایت المپیک اهداف پروازی کشور در کیلومتر 10 جاده کوهپایه راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی دومین سایت المپیک اهداف پروازی در کرمان

محسن اسماعیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان از افتتاح و راه‌اندازی دومین سایت المپیک اهداف پروازی کشور در کرمان خبر داد و اظهار داشت: این سایت با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان توسط بخش خصوصی تأسیس و راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: افتتاح دومین سایت المپیک اهداف پروازی کشور اواخر اردیبهشت ماه جاری با حضور رئیس فدراسیون و مسئولان شهر کرمان در کیلومتر 10 جاده کرمان به کوهپایه افتتاح می‌شود.

رئیس هیئت تیراندازی استان کرمان با بیان اینکه این سایت می‌تواند در منطقه شرق و جنوب کشور نقشی تعیین کننده در جذب  و پرورش ورزشکاران نخبه ایفا کند، گفت: استان‌های یزد، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و هرمزگان می‌توانند از امکانات این سایت بزرگ استفاده کنند.

وی با بیان اینکه شرایط و امکانات این سایت به شکلی طراحی شده که کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز می‌توانند در مقاطعی از سال از آن استفاده کنند، خاطر نشان کرد: با راه‌اندازی این سایت المپیکی و استاندارد نیازهای رشته تیراندازی به اهداف پروازی در این منطقه از کشور برطرف می‌شود.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول