اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌ مناسبت گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی

شرکت ‌مدیران‌ چهارمحال و بختیاری در مسابقات اهداف پروازی

خبرگزاری فارس: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی ویژه مدیران کل استان چهارمحال و بختیاری امروز در شهرکرد برگزار شد.

شرکت ‌مدیران‌ چهارمحال و بختیاری در مسابقات اهداف پروازی
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مسابقات تیراندازی ویژه مدیران کل ادارات و سازمان‌های دولتی چهارمحال و بختیاری امروز با حضور بیش از 40 نفر از مدیران کل استان در مجموعه ورزشی یادگار امام در شهرکرد برگزار شد.

رئیس هیئت تیراندازی چهارمحال و بختیاری هدف از برگزاری این مسابقات را گرامیداشت دهه فجر برشمرد و گفت: ترویج این ورزش به‌عنوان یک اصل تفریحی نظامی همواره از سوی بزرگان دین اسلام مورد تأکید فراوان قرار گرفته است.

یزدان جلالی ضرورت گرامیداشت دهه فجر را مورد تأکید قرار داد و گفت: این دهه که با ورود امام خمینی(ره) به کشور آغاز و تا سقوط رژیم پهلوی ادامه یافت سرآغاز فصل جدیدی مبتنی بر فرهنگ دینی در کشور شد.

وی ادامه داد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تابیدن نور الهی و روحیه امیدواری در قلب مستضعفان، مظلومان و طرفداران حق برای مبارزه با دیکتاتورها و نظام سلطه شده است که به برکت مجاهدت‌های امام راحل و هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی و وابستگی ایران به بیگانگان قطع شد و تمام معادلات کشورهای بیگانه با پیروزی انقلاب اسلامی به هم ریخت.

رئیس هیئت تیراندازی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد:  به برکت وجود ولایت فقیه و به پشتیبانی ملت، ایران در اوج قدرت و اقتدار است، ولی آمریکا در حال فرو پاشی است.

وی خاطرنشان کرد: نعمت وجود امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی در ایران اسلامی موجب تدوین قانون اساسی به عنوان گنجی بزرگ و با عظمت در جهان شد و موفقیت‌ها، خدمات و دستاوردهای 33 سال گذشته انقلاب اسلامی قابل قیاس با 300 ساله تاریخ ایران نیست.

جلالی در ادامه با اشاره به نفرات برتر این مسابقات، گفت: با پایان این مسابقات محمود شیخ‌الاسلامی سرپرست دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری، مهرداد قلی‌پور از شرکت نفت و توزیع فرآورده‌های نفتی و نورالله غلامیان شهردار شهرکرد به ترتیب عناوین اول تا سومین این مسابقات را کسب کردند.

مسابقات تیراندازی ویژه مدیران کل ادارات و سازمان‌های دولتی چهارمحال و بختیاری امروز با حضور بیش از 40 نفر از مدیران کل استان در مجموعه ورزشی یادگار امام در شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول