اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس:

رفتنم را سیاسی نکنید؛ من فقط یک سربازم

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس گفت: رفتن من از استان فارس سیاسی نیست؛ من فقط یک سربازم و هر جا باشم فقط سعی می‌کنم بیشترین تلاش‌ها و خدمت را داشته باشم.

رفتنم را سیاسی نکنید؛ من فقط یک سربازم

حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: این روزها شایعاتی به گوش می‌رسد که رفتنم سیاسی بوده و دستی پشت پرده این ماجرا است که باید در پاسخ بگویم من فقط سرباز‌ ولایتم و هر جا باشم فقط سعی می‌کنم بیشترین تلاش‌ها و خدمت را داشته باشم.

وی تصریح کرد: از زمانی خود را شناختم، تلاش کردم که در هر جایگاهی که تکلیف اقتضا می‌کند خدمت کنم.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس افزود: تاکنون من خودم تصمیم نگرفتم؛ از زمان دفاع مقدس که به جریانات سیاسی و مسائل جامعه راه پیدا کردم، همیشه تلاش کردم که دستور بزرگان را گوش و عمل کنم.

علیزاده ادامه داد: شاید در این راه خساراتی نیز به لحاظ تحصیلی، خانوادگی، اقتصادی و... به من وارد شده باشد اما زمان می‌گذرد و این مختصر عمر ما نیز یک روز به پایان می‌رسد و سعی دارم تا بتوانم در حد بضاعت خود در جایی مؤثر باشم.

وی اضافه کرد: اهل قیل و قال نبوده‌ام و هر کجا که رفته‌ام، تا جایی برای خود باز کرده‌ام و اسم و رسمی به هم زده‌ام؛ زود جا به جا شدم.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس بیان کرد: به ما امر کردند که سازمان بسیج روحانیون و طلاب کل کشور باید کار جدیدی به طور مستقیم با امر نماینده مقام معظم رهبری در سپاه شکل گیرد و ادامه حیات دهد.

علیزاده خاطرنشان کرد: من انس ویژه‌ای با مردم خوب و ولایت‌مدار فارس پیدا کرده‌ام، گرچه همیشه سعی کردم به جایی انس نگیرم چرا که می‌دانم روزی باید آنجا را ترک کنم اما با تمام این حرف‌ها نتوانستم این عادت را از بین ببرم و رفتن از فارس و ترک کردن مردم خوب این دیار برایم بسیار سخت است.

وی با اشاره به اینکه رفتنش از استان فارس به لحاظ مسئولیتی و کاری است، ادامه داد: امیدوارم در تهران نیز بتوانم با یک نگاه عمیق و نافذی در حوزه مسئولیتی که دارم نسبت به امر بسیج طلاب و حوزه و روحانیون بیشترین تلاش‌ها و خدمات را داشته باشم.

به گزارش فارس، حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده در پایان ماموریت سه ساله خود در استان فارس، از بیستم فروردین ماه 91 به عنوان رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون منصوب شده است.

انتهای پیام/صا10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول