اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

رئیس سازمان تاکسیرانی در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

تأکید بر اطلاع‌رسانی تخلفات تاکسیران‌ها به 1888/ شورای شهر در انتظار تعیین نرخ جدید سوخت

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تأکید بر اینکه تخلفات تاکسیران‌ها به شماره تلفن 1888 اطلاع داده شود، گفت: شورای شهر تهران برای تعیین نرخ کرایه‌های سال جاری در انتظار تعیین نرخ جدید سوخت در اجرای فاز دوم هدفمندی‌ یارانه‌ها هستند.

تأکید بر اطلاع‌رسانی تخلفات تاکسیران‌ها به 1888/ شورای شهر در انتظار تعیین نرخ جدید سوخت

محمد احمدی بافنده در گفت‌‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس درباره تخلفات برخی از تاکسیرانها مبنی بر دریافت کرایه خارج از مصوبه شورا، اظهار داشت: هر فردی تخلفی رامشاهده کرد آن را اطلاع دهد.

وی با بیان اینکه آنهایی که منتنقد هستند حق دارند و بنده نیز به آنها حق می‌دهم، تصریح کرد:‌ افرادی که در تصویب نرخ‌ها تاخیر ایجاد کرده‌اند حق و حقوق خود را براساس سال 90 دریافت می‌کنند یا سال جاری؟ اگر آنها زودتر نرخ کرایه‌ها را تصویب می‌کردند تاکسیران‌ها به صورت غیرمجاز افزایش نرخی انجام نمی‌دادند.

احمدی بافنده افزود: بالاخره در مدتی که زمان لازم است تا تکلیف نرخ‌ها روشن شود راننده‌ها نیز همه چیز را گرانتر خریداری می‌کنند، آنها نیز در این شهر زندگی می‌کنند. 

وی در پاسخ به این پرسش که سال‌های گذشته که نرخ کرایه‌ها پیش از عید تصویب می‌شد باز هم شاهد تخلف تاکسیران‌ها بودیم، تصریح کرد: 80 هزار راننده تاکسی فعالیت می‌کنند، درصد تخلف آنها را با سایر سازمان‌ها مقایسه کنید.

وی درباره آخرین وضعیت لایحه نرخ کرایه‌های تاکسی‌، گفت: لایحه در کمیسیون‌های مختلف شورای شهر تهران مورد دفاع قرار گرفته است البته قرار بود سال گذشته در صحن علنی شورای شهر مطرح شود ولی بنده به صورت غیررسمی شنیدم شورای شهر منتظر اعلام زمان اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها است که نرخ سوخت مشخص شود.

احمدی‌بافنده افزود:‌ بنده به اعضای شورای شهر گفته‌ام نرخ را مصوب کنند و بعد از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها یک اصلاحیه اعلام شود زیرا این امر ممکن است تا ابتدای تیرماه به طول بینجامد در این شرایط ضرر و زیانی که تاکسیرانها متحمل می‌شوند را چه کسی پاسخ می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد:‌ راننده‌ها تنها قشری هستند که در اجرای هدفمندی یارانه‌ها کمکی به آنها نشده است البته سازمان تاکسیرانی مطالبات آنها را با ارسال نامه‌ای به معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بودجه کشور دنبال کرده است.

احمدی بافنده اظهار داشت: میانگین افزایش نرخ کرایه‌هایی که به شورای شهر تهران ارائه کرده‌ایم 20 درصد بوده که نمی‌دانم شورای شهر با چه میزان از نرخ پیشنهادی موافقت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول