اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور حضور در مسابقات قهرمانی کشور

مسابقات دو و میدانی نوجوانان خراسان‌رضوی در مشهد برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسئول اجرایی مسابقات دو و میدانی استان خراسان‌رضوی گفت: مسابقات دو و میدانی نوجوانان استان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی کشور در مشهد برگزار شد.

مسابقات دو و میدانی نوجوانان خراسان‌رضوی در مشهد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامرضا مدیری صبح امروز در حاشیه مسابقات انتخابی این تیم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات انتخابی دو و میدانی انتخابی استان در 16 ماده و در 11 تیم در مجموعه تختی مشهد برگزار شد.

مسئول اجرایی مسابقات دو و میدانی استان خراسان‌رضوی گفت: این تیم‌‌ها از شهرهای سرخس، درگز، تربت‌حیدریه، قوچان، سبزوار، شهر فیروزه، مشهد الف، مشهد ب، نیشابور، رشتخوار و چناران شرکت کردند.

مدیری افزود: در ماده 100 متر این مسابقات، احمد تقی‌آبادی از شهرستان نیشابور مقام اول این مسابقات را به دست آورد و حسین باقری از مشهد الف و علی اسماعیلی از رشتخوار به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

مسئول اجرایی مسابقات دو و میدانی استان خراسان‌رضوی خاطر نشان کرد: در ماده دو 200 متر نیز بهزاد بهزادی از فریمان، علی جوان‌پور از سبزوار و محمد آذرخش از چناران به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم این مسابقات ایستادند.

وی تصریح کرد: در ماده 400 متر هاشم یحیایی از مشهد اول شد، محسن خواجی‌پور از رشتخوار مقام دوم را به دست آورد و محسن حسین‌پور از چناران مقام سوم این مسابقات را از آن خود کرد.

مدیری ادامه داد: هم‌چنین در ماده 1500 متر محسن عدل‌ثانی از شهرستان مشهد ب، الیاس لطفی از نیشابور به ترتیب جایگاه‌های اول تا دوم این مسابقات را به دست آوردند.

وی اظهار داشت: در ماده 3000 متر مجید خاتمی‌عرب از طرقبه مقام اول این مسابقات را به خود اختصاص داد، حسین محمدزاده از فریمان دوم شد و محمد آهویی از نیشابور در جایگاه سوم این دوره از مسابقات ایستاد.

مدیری اظهار داشت: در ادامه این مسابقات در ماده 110 متر با مانع جواد شوریابی از شهرستان نیشابور، مصطفی عظیمی‌پور از سبزوار و مسعود حسن‌زاده از فریمان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

مسئول اجرایی مسابقات دو و میدانی استان خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: هم‌چنین در ماده پرش طول، علی اسماعیلی از رشتخوار مقام نخست این ماده را به خود اختصاص داد، مصطفی عظیمی‌پور از سبزوار دوم شد و مرتضی یزدان‌پور از مشهد الف مقام سوم این مسابقات را به دست آورد.

وی خاطرنشان کرد: در ماده پرش ارتفاع، علی اسماعیلی از رشتخوار و محمدرضا برزویی از سبزوار به ترتیب مقام‌های اول تا دوم را از آن خود کردند.

مسئول اجرایی مسابقات دو و میدانی استان خراسان‌رضوی گفت: در ماده پرتاب وزنه، امیر حصارکوشکی از نیشابور اول شد، کیوان نوری از رشتخوار مقام دوم را به دست آورد و مصطفی خداوردی‌زاده از درگز در جایگاه سوم این ماده از مسابقات ایستاد.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول