اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم خبر داد

موفقیت پرتاب‌گر نیزه قم در مسابقات دو و‌میدانی قهرمانی معلولان کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از موفقیت پرتاب‌گر نیزه قم در مسابقات دو و‌میدانی قهرمانی معلولان کشور خبر داد.

موفقیت پرتاب‌گر نیزه قم در مسابقات دو و‌میدانی قهرمانی معلولان کشور

محمد پیروزمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: مسابقات دو و‌میدانی قهرمانی معلولان کشور در رده سنی جوانان برگزار شد و بر اساس برنامه‌ریزی مسئولان برگزاری، تهران میزبان این رقابت‌ها بود.

وی اضافه کرد: مسابقات دو ومیدانی قهرمانی جوانان معلول کشور با شرکت چهره‌های شاخص دو ومیدانی معلولان استان‌های مختلف کشورمان در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد و تیمی آماده از قم نیز در این پیکارها شرکت کرد.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، رقابت‌های قهرمانی دو ومیدانی معلولان در رده سنی جوانان با حضور ورزشکارانی از 26 استان کشور در تهران برگزار شد و در آن سه ورزشکار از قم نیز حضور داشتند.

وی اضافه کرد: این مسابقات در چهار گروه سنی و در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد و علاوه بر ورزشکاران اعزامی از هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم، دو و‌میدانی‌کاران 26 استان دیگر نیز در بخش آقایان و 13 استان در بخش بانوان، برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند.

پیروزمنش عنوان داشت: بر اساس اعلام انجمن دو ومیدانی جانبازان و معلولان در خصوص برگزاری این پیکارها، این دوره از رقابت‌ها ابتدا در بخش آقایان برگزار شد که خوشبختانه با کسب یک نشان برنز توسط تیم اعزامی قم همراه بود.

وی با اشاره به ورزشکاران اعزامی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم به رقابت‌های دو ومیدانی قهرمانی کشور، افزود: این تیم با ترکیب محمد رضایی، سیدرضا علوی‌راد و ایمان بشریان‌زاده در این پیکارها شرکت کرد.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم عنوان داشت: در جریان این رقابت‌ها محمدرضا رضایی ورزشکار موفق و مدال آور تیم اعزامی هیئت قم بود که در رشته پرتاب نیزه ماده 800 گرم توانست عنوان سوم و نشان برنز را به خود اختصاص بدهد.

وی تصریح کرد: موفقیت رضایی در کسب مدال برنز دستاورد ارزنده‌ای برای هیئت محسوب می‌شود چرا که شروع خوبی در سال جدید بود و امیدوارم این موفقیت‌ها تا پایان سال ادامه داشته باشد.

پیروزمنش بیان داشت: امسال اتفاقات مهمی در ورزش جانبازان و معلولین قم رخ می‌دهد که یکی از آنها حضور در پیکارهای قهرمانی کشور و دیگری حضور دو تیم لیگ برتری بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته در سوپر لیگ این دو رشته است.

وی تاکید کرد: هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین با منابع و امکانات محدودی که در اختیار دارد در حد توان از تمام تیم‌ها و ورزشکاران جانباز و معلول حمایت می‌کند که امیدوارم حضور ورزشکاران قمی در هر رقابتی با کسب مقامی شایسته و در خور شان ورزش جانبازان و معلولین قم همراه باشد.

انتهای پیام/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول