اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دو و میدانی چهارمحال و بختیاری خبر داد

شرکت دو و میدانی‌کاران چهارمحال و بختیاری در مسابقات کشوری

خبرگزاری فارس: سرپرست دو و میدانی چهارمحال و بختیاری از شرکت دو و میدانی‌کاران این استان در مسابقات قهرمانی کشوری خبر داد.

شرکت دو و میدانی‌کاران چهارمحال و بختیاری در مسابقات کشوری

ولی‌الله محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: مسابقات دو و میدانی‌ قهرمانی کشور از تاریخ پنجم اردیبهشت‌ماه لغایت هشتم اردیبهشت‌ماه جاری در استان البرز برگزار می‎شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات بین‌المللی اسپانیا را دارد، گفت: اگر بازیکنان تیم استان خود و توانمندی‌های خود را باور کنند به راحتی می‌توانند رکوردهای کشوری را جابه‌جا یا ارتقا دهند.

محمودی گفت: تیم دو و میدانی این استان با حضور 9 ورزشکار در بخش‌های دوی 800 متر و یک‌هزار و 500 متر، پرتاب وزنه و چکش و دیسک در این مسابقات شرکت کرده است.

سرپرست دو و میدانی چهارمحال و بختیاری گفت: برای تیم استان احمدرضا مرادی، احمدرضا کیوانی، مهدی بنی شریف، رضا ذوالفقاری، علی صمیمی‌فر، محمد حمزه‌پور، حسین خلیلیان، حسن‌علی خدابخش و علی آذری با دیگر رقبا مسابقه خواهند داد.

وی در ادامه از درخشش بانوان دو و میدانی‌کار این استان در مسابقات کشوری خبر داد و گفت: تیم دو و میدانی بانوان این استان با حضور در مسابقات کشوری که به میزبانی استان قم برگزار شد موفق شد در بخش تیمی مقام دوم این رقابت‌ها را از آن خود کند.

محمودی با بیان اینکه این مسابقات با حضور 29 تیم از سراسر کشور در استان قم برگزار شد، گفت: ویدا احمدپور، سارا جعفری، نرگس جعفری، سحر بابایی، میترا امیدی، زهرا فدایی برای استان چهارمحال و بختیاری به میدان رفتند.

وی از کسب عنوان دوم و سومی دو و میدانی‌کاران این استان در مسابقات پرتاب‌ها در شهر شیراز خبر داد و گفت: این دو عنوان قهرمانی از سوی محمد و محمود صمیمی در این مسابقات کسب شد.

محمودی سطح کیفی این مسابقات را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: حضور احسان حدادی رکورددار آسیا در این مسابقات گواه روشنی بر کیفی بودن سطح این مسابقات دارد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول