اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفا:

رفع چالش‌های آبی کاشان نیازمند خرد جمعی است

خبرگزاری فارس : مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، بهره‌مندی از خرد جمعی را راهکاری مناسب برای رفع چالش‌های آبی کاشان قلمداد کرد.

رفع چالش‌های آبی کاشان نیازمند خرد جمعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سید مهدی ثمره هاشمی بعد از ظهر امروز در نشست مجمع عمومی شرکت آب و فاضلاب کاشان اظهار داشت: برای مقابله با خشکسالی و بحران بی‌آبی استفاده از تله مترینگ، پدافند غیرعامل و مدیریت مصرف نقش مهم و اساسی دارد.

وی افزود: در شهرستان کاشان و آران و بیدگل که خشکسالی و بحران بی‌آبی جدی‌تر از سایر مناطق کشور است، برنامه‌ریزی و پیش‌بینی برای منابع آب و نگهداری از این منابع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور همچنین بر تأمین منابع جدید آب، مدیریت مصرف، جداسازی آب شرب از آب فضای سبز، منابع استراتژیک آب و ایجاد مخازن تأکید کرد و گفت: تسریع در انجام این اقدامات در منطقه کاشان نقش اساسی در نگهداری از منابع آب منطقه دارد.

ثمره هاشمی با اشاره به اختصاص اعتبارات قابل توجه وزارت نیرو برای رفع تنش‌های آبی منطقه کاشان یادآور شد: برای مقابله با بحران بی‌آبی، کاشان علاوه بر تخصیص اعتبارات، نیازمند برنامه‌ریزی و گسترش میدان کار در کاشان است که باید تلاش مضاعفی برای رفع بحران بی‌آبی داشته باشد.

ثمره هاشمی، موفقیت در کارهای جمعی را انکارناپذیر دانست و عنوان داشت: برای رفع چالش‌های آبی منطقه کاشان باید از خرد عقل جمعی استفاده کرد.

وی تولید آب را خارج از توانایی انسان‌ها دانست و با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب نیز توانایی تولید آب را ندارد گفت: برای نگهداری از منابع موجود آب می‌توان مصرف آب را مدیریت کرد.

مشاور وزیر نیرو در ادامه فعالیت شرکت آب و فاضلاب کاشان را قابل تقدیر دانست و بیان داشت: انتظار می‌رود نیروهای ارزشی جوان و فعال در مجموعه شرکت آب و فاضلاب کاشان بتوانند در راستای اهداف از پیش تعیین شده گام‌های مؤثری بردارند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول