اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان:

برخی متون دانشگاه‌ها برگرفته از الگوهای غربی است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان گفت: برخی از متون درسی دانشگاه‌ها، برگرفته از الگوهای غربی است.

برخی متون دانشگاه‌ها برگرفته از الگوهای غربی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، از جلوه‌های اخلاقی و معلمی به عنوان دو ویژگی مهم شهید مطهری نام برد و گفت: شهید مطهری در بعد اخلاقی همیشه با وضو و با قرآن مأنوس بود و قبل از هر چیز خود را شاگرد قرآن می‌دانست.

وی، متعبّد بودن، تقوا، خداترسی، احترام به استاد، فروتنی و تواضع را از دیگر ویژگی‌های اخلاقی شهید مطهری نام برد و گفت: شهید مطهری هیچ وقت حاضر نمی‌شد در نوشته‌ها کوچکترین دخل و تصرفی داشته و همیشه حدود شرعی را رعایت می‌کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان همچنین منظم بودن در کارها حتی در مباحث، مدیریت علمی، پاسخ به سئوالات، اهل مباحثه بودن، بیان گرم و دلنشین، بیان مسائل کاربردی، میدان دادن به شاگردان برای شکوفایی استعدادهای‌شان را از ویژگی‌های معلمی شهید مطهری دانست.

حسینی دیباجی، حساسیت به ارائه صحیح اندیشه‌های اسلامی را نیز یکی از ویژگی‌های معلمی شهید مطهری دانست و از بی‌توجهی به این امر به عنوان یکی از مشکلات بزرگ دانشگاه‌ها نام برد و گفت: برخی از متون درسی دانشگاه‌ها، برگرفته از الگوهای غربی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کاشان در ادامه با اشاره به آغاز هفته عقیدتی-سیاسی از 9 اردیبهشت‌ماه سال جاری و برنامه‌های سپاه کاشان در این هفته، تجلیل از مربیان و هادیان عقیدتی-سیاسی با حضور آیت‌الله نمازی، سخنرانی، برگزاری نمایشگاه کتاب و نرم افزار، اعزام 250 نفر از پاسداران به همراه خانواده آنان به قم و دیدار با آیت‌الله مصباح یزدی، برگزاری نشست‌های روشنگری در حوزه‌های مقاومت بسیج و طلاب، برگزاری مسابقات اذان و ترتیل قرآن برای سربازان و پایوران را از جمله برنامه‌های این هفته اعلام کرد.

وی همچنین برگزاری همایش اندیشه مطهر با حضور بسیجیان و هادیان سیاسی، پاسداران و فرماندهان پایگاه‌ها و بسیج دانش‌آموزی با سخنرانی حجت‌الاسلام قرائتی، برگزاری مسابقات ورزشی در دو رشته فوتبال و والیبال ویژه سربازان و پایوران، اجرای برنامه کوهنوردی ویژه مربیان و هادیان سیاسی، تجلیل از خانواده شهدا، حضور در گلزار شهدا و عطرافشانی، حضور در نماز جمعه و برگزاری مسابقات کتابخوانی از کتاب نهضت حسینی ویژه  پاسداران را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته عقیدتی-سیاسی سپاه و سالگرد شهید مرتضی مطهری ذکر کرد.

حسینی دیباجی در ادامه یادآور شد: هم اکنون 92 هزار بسیجی رسمی در 15 حوزه مقاومت بسیج سپاه، یک حوزه بسیج طلاب و روحانیون، یک کانون هم‌اندیشی نخبگان سیاسی بسیج با 40 مربی عقیدتی-سیاسی دارای پرونده رسمی و 60 نفر هادی سیاسی برای ایجاد بصیرت و بینش سیاسی در شهرستان کاشان  فعالیت دارند.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول