اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گسترده‌ترین حوزه انتخابیه کشور؛

182 دستگاه رأی‌گیری مکانیزه بین شعب اخذ رأی توزیع شد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات شهرستان مهریز از توزیع 182 دستگاه رأی‌گیری مکانیزه بین شعب اخذ رأی خبر داد.

182 دستگاه رأی‌گیری مکانیزه بین شعب اخذ رأی توزیع شد

سیدمحمد رستگاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهریز از توزیع 182 دستگاه رأی‌گیری مکانیزه بین شعبه‌های اخذ رأی در شهرستان‌های مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد خبر داد.

وی با بیان اینکه فرآیند انتخابات در گسترده‌ترین حوزه انتخابیه کشور مکانیزه است، تصریح کرد: مسئولان فن‌آوری و اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان‌های این مرکز حوزه انتخابیه از امروز صبح برای دریافت دستگاه‌های رأی‌گیری دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی به شهرستان مهریز مراجعه کرده و دستگاه‌ها را تحویل می‌گیرند.

وی با اشاره به سیاست‌های دولت و تصمیم‌های ستاد انتخابات کشور در مورد برگزاری انتخابات مکانیزه تصریح کرد: مقرر شده فرآیندهای دومین مرحله انتخابات نهمین دوره مجلس در تمام شهرستان‌های این حوزه انتخابیه به صورت مکانیزه برگزار شود.

رستگاری عنوان کرد: بر این اساس تمام مراحل انتخابات اعم از تشکیل هئیت اجرایی و هیئت‌های نظارت، ثبت‌نام کاندیداها، چرخه تأیید صلاحیت کاندیداها، تعیین اعضای شعب و تأیید صلاحیت‌ها، بررسی شکایات، تجمیع آراء و تغییر مکان حوزه انتخابی کاندیداها به صورت مکانیزه خواهد بود.

رستگاری تعیین هویت رأی‌دهندگان را در تمام شهرستان‌های این حوزه به صورت مکانیزه اعلام کرد و افزود: به همین دلیل ضروری است افراد در هنگام رأی‌گیری کارت ملی و شناسنامه خود را به همراه داشته باشند.

معاون فرماندار مهریز با بیان اینکه این شیوه رأی‌گیری برای نخستین بار در این شهرستان در حال اجراست، از تمام شهروندان خواست با رعایت دقت و سعه صدر با مسئولان شعب در پیاده‌سازی صحیح این طرح همکاری کنند.

رستگاری ابراز داشت: در سطح کل حوزه انتخابیه بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد به مرکزیت مهریز 182 شعبه اخذ رأی مشتمل بر 97 شعبه شهری و 85 شعبه روستایی پیش‌بینی شده که از این تعداد 117 شعبه ثابت و 65 شعبه سیار خواهند بود.

در دور دوم انتخابات مجلس نهم در حوزه انتخابیه ابرکوه، بافق، بهاباد، مهریز و خاتم کاظم فرهمند و حجت‌الاسلام دخیل‌عباس زارع‌زاده با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/غ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول