اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

قاهره ادعای عربستان درباره فعال بازداشتی مصر را رد کرد

خبرگزاری فارس: مسئولان امنیتی فرودگاه بین‌المللی قاهره ادعای عربستان مبنی بر حمل مواد مخدر توسط وکیل و فعال مصری بازداشتی در عربستان را رد کردند.

قاهره ادعای عربستان درباره فعال بازداشتی مصر را رد کرد

به گزارش فارس، تلویزیون مصر در گزارشی به نقل از منابع امنیتی فرودگاه قاهره ادعای عربستان را مبنی بر اینکه "احمد الجیزاوی" حامل مواد مخدر بوده و به این دلیل در عربستان بازداشت شده است،‌رد کردند.

به گفته منابع امنیتی فرودگاه قاهره جیزاوی به همراه همسرش از طریق فرودگاه بین‌المللی قاهره به عربستان سفر کرد و هواپیمای آنها بدون هیچ مشکلی به پرواز درآمد و ادعای ریاض مبنی بر اینکه جیزاوی حامل مقادیر زیادی قرص‌های زاناکس بوده و به همین دلیل در فرودگاه جده بازداشت شده است، با بازرسی‌های انجام شده در فرودگاه قاهره تناقض دارد.

این منابع همچنین با اشاره به بازرسی دقیق وسایل و چمدان‌های مسافران در فرودگاه‌ قاهره تاکید کردند که در صورت مشاهده چنین قرص‌هایی در میان وسایل جیزاوی بدون شک اقدامات قانونی درباره وی اجرا شده و او را به دادستانی ارجاع می‌دادیم.

سعودی‌ها جیزاوی را به بهانه اجرای حکم غیابی بازداشت کرده‌ و به اتهام اهانت به پادشاه عربستان به یک سال حبس و 20 ضربه شلاق محکوم کرده‌اند.

این در حالی است که "احمد عبدالعزیز قطان" سفیر سعودی در قاهره مدعی شد که جیزاوی به اتهام قاچاق مواد مخدر بازداشت شده است.

وی ادعا کرد که جیزاوی حامل مقادیر زیادی قرص‌های زاناکس بوده است که توسط مسئولان گمرک در فرودگاه بین‌المللی جده کشف و ضبط شده و وی نیز بازداشت شده است.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول