اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تهران صورت می‌گیرد

قضاوت داور قمی در مسابقات جام دیویس

خبرگزاری فارس: داوری از تنیس قم به عنوان یکی از داوران قضاوت‌کننده در رقابت‌های تنیس جام دیویس معرفی شد.

قضاوت داور قمی در مسابقات جام دیویس

به گزارش خبرگزاری فارس از قم داوران مسابقات تنیس جام دیویس گروه سه منطقه آسیا و اقیانوسیه در حالی مشخص شدند که رقابت‌های تنیس جام دیویس در این منطقه را 37 داور ایرانی از استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، قم، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، البرز و همدان قضاوت خواهند کرد.

بر اساس اعلام فدراسیون تنیس، از سوی کمیته داوران فدراسیون جهانی تنیس اشرف حمودا داور دارای نشان نقره فدراسیون جهانی تنیس از مصر به عنوان سرداور و چاهون ام از کره جنوبی به عنوان داور صندلی بیطرف مسابقات گروه سه منطقه آسیا و اقیانوسیه در جام دیویس معرفی شده‌اند.

بر این اساس داوران ایرانی نظیر علی کاتبی داور دارای نشان نقره، سامان حسنی داور دارای نشان برنز، سید عادل برقعی داور دارای نشان برنز، آرا سوکزیان داور دارای نشان سفید، محسن خداپرست داور دارای نشان سفید، امیرحسین موسوی داور دارای نشان سفید و حمید رضایی داور ملی هماهنگ‌کننده داوران به عنوان داور صندلی به امر قضاوت در این مسابقات خواهند پرداخت.

این در حالی است که همچنین 31 داور از هشت استان کشور به عنوان داوران خط در این مسابقات معرفی شده‌اند، در حالی که رقابت‌های جام دیویس در گروه سه منطقه آسیا و اقیانوسیه از امروز ششم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

در این دوره از رقابت‌ها تنیسورهایی از ایران و کشورهای کویت، عمان، قرقیزستان، سوریه، مالزی، ویتنام و بنگلادش در مجموعه ورزشی انقلاب تهران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رقابت‌های تنیس جام دیویس منطقه سه آسیا و اقیانوسیه دو سال قبل با شرکت هفت تیم آسیایی به میزبانی کشورمان برگزار شد و دو تن از داوران برتر تنیس قم نیز دیدارهای مهم این دوره را قضاوت کردند.

این دو داور قمی مهدی‌ هاشمی و سید حمید اکبری بودند که در کنار سایر داوران حاضر در این دوره از رقابت‌ها که در زمین تنیس مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد، جدال هفت تیم منطقه آسیا و اقیانوسیه در گروه سوم تنیس جام دیویس آسیا قضاوت مطلوبی داشتند.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول