اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اختصاص 25 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز

تصفیه‌خانه بناب امسال به مرحله بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت آب و فاضلاب بناب گفت: با اختصاص 25 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز تصفیه‌خانه فاضلاب این شهر به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

تصفیه‌خانه بناب امسال به مرحله بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، فردین اسماعیلی در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بناب از پیشرفت 77 درصدی طرح فاضلاب شهر بناب خبر داد و اظهار کرد: با اختصاص 25 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز تا پایان سال 91 شاهد بهره‌برداری از این طرح خواهیم بود.

وی افزود: طرح توسعه و بازسازی شبکه‌های استاندارد از سوی آب و فاضلاب در حال اجرا است و برای تکمیل خط انتقال و تصفیه‌خانه فاضلاب این شهرستان 4 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار لازم است.

اسماعیلی افزود: شهر بناب تنها شهر استان است که برای انتقال فاضلاب به تصفیه‌خانه از 13 ایستگاه پمپاژ باید استفاده کرد که هشت ایستگاه پمپاژ آن در مدار بهره‌برداری است.

وی افزود: فرآیند تصفیه‌خانه فاضلاب بناب از نوع  یو – اس – بی – اف (USBF) بوده و برای نخستین بار در کشور به ظرفیت 85 هزار نفر در مدول اول طراحی شده و بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا جمعیت معادل 216 هزار نفر هم قابل ارتقاست.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول