اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از گذشت 20 سال از زمان ساخت

آماده‌سازی شهرک ولی‌عصر بناب هنوز مشخص نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بناب گفت: ساخت شهرک مسکونی ولی عصر(عج) بناب که از سال 71 آغاز شده، همچنان کند پیش می‌رود و امروز پس از 20 سال هنوز تکلیف آماده‌سازی آن مشخص نیست.

آماده‌سازی شهرک ولی‌عصر بناب هنوز مشخص نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بناب اظهار کرد: باید تکلیف آماده‌سازی این شهرک هرچه سریع‌تر مشخص شده و از بلاتکلیفی رهایی یابد.

وی همچنین از سازمان‌های ذی‌ربط خواست تا مسئولیت مشکلات شهرک را برگردن یکدیگر نینداخته و از پاسخ قانع‌کننده شانه خالی نکنند.

فرماندار بناب از مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی خواست تا ضمن بازدید حضوری، از نزدیک در جریان مشکلات این شهرک قرار بگیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از پیگیری جدی پروژه‌های نیمه تمام ملی شهرستان از جمله «تصفیه‌خانه فاضلاب شهری»، «سالن‌های ورزشی روستاها» و «کتابخانه‌های عمومی» به‌عنوان اولویت‌های کاری مسئولان این شهرستان در سال‌جاری خبر داد.

برقی، کل اعتبارات استانی شهرستان بناب در سال گذشته را افزون بر 117 میلیارد ریال اعلام کرد و اذعان داشت: برای سال گذشته تعداد 99 پروژه برای اجرا تصویب شده بود که برخی از آنها نیمه تمام مانده و امسال باید با جدیت تمام دنبال و تکمیل شوند.

فرماندار شهرستان بناب گفت: هم اکنون تمام روستاهای تابع شهرستان بناب از زیرساخت‌ها و خدمات لازم برخوردار هستند و فقط باید به افزایش کیفیت آنها در سال جدید تلاش کنیم.

برقی با تأکید بر لزوم افزایش میزان کیفی پروژه‌ها و خدمات شهرستان اظهار کرد: اتمام طرح‌های عمرانی نیمه تمام و افزایش کیفیت خدمات انجام شده مهم‌ترین و نخستین برنامه کاری شهرستان بناب در سال ‌جاری خواهد بود.

وی ادامه داد: در همین راستا تعریض جاده‌های اصلی روستایی و آغاز اجرای فاز دوم طرح‌های هادی روستایی امسال در روستاهای بناب تحقق خواهد یافت.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول