اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل خبرگزاری پانا خبر داد

همکاری 35 هزار دانش‌آموز با پانا / پیگیری 290 عنوان فعالیت آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: مدیر عامل خبرگزاری پانا گفت: هم اکنون 35 هزار دانش آموز در سراسر کشور با خبرگزاری پانا همکاری می‌کنند.

همکاری 35 هزار دانش‌آموز با پانا / پیگیری 290 عنوان فعالیت آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدرضا خوش گفتار صبح امروز در نشست با استاندار بوشهر گفت: 4 هزار دانش آموز از 35 هزار نفر به صورت مستقیم و پس از طی آموزش‌های مختلف با پانا همکاری دارند و همچنین 31 هزار نفر نیز در بخش رصدهای پیشتازان فرزانگان همکاری دارند.

وی افزود: خبرگزاری پانا برای توسعه فعالیت‌های خود آموزش‌ها را در سه رده مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته دنبال می‌کند، به طوری که آموزش‌های پیشرفته با استفاده از حضور اساتید برجسته در تهران برگزار شده و سالانه از هر استان 20 دانش آموز دختر و پسر آموزش می‌بینند.

مدیر عامل خبرگزاری پانا تصریح کرد: از سال 88 به بعد رویکردهای خود در بخش آموزش را متحول کردیم و تخصص، تعهد و بصیرت را در این بخش اضافه کردیم.

خوش گفتار با اشاره به تهیه نرم افزار جدید در خبرگزاری پانا گفت: حمایت‌های شخص وزیر از پیشرفت‌های پانا خیلی تاثیرگذار بوده و همین امر موجب شده تا پانا رشد قابل توجهی داشته باشد.

وی با بیان اینکه رتبه جهانی و کشوری خبرگزاری پانا ارتقا یافته است خاطر نشان کرد: هم اکنون مخاطبانی از آمریکا، سوئد، کانادا و آلمان خبرهای خبرگزاری پانا را رصد می‌کنند.

مدیر عامل خبرگزاری پانا اظهار داشت: رویکرد و هدف کلی ما این است که خبرها و رویدادهای آموزش و پرورش را به خوبی پوشش دهیم و مشکلات آموزش و پرورش را به گوش مسئولان برسانیم.

خوش گفتار افزود: در همین ارتباط 290 عنوان فعالیت آموزش و پرورش را در گزارشات و اخبار خود پیگیری می‌کنیم که از این تعداد 48 فعالیت شاخص و مهم را نیز احصا کردیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول