اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علیزاده پورنیا در گفت‌وگو با فارس:

امیدوارم با دعای خیر مردم سهمیه المپیک را کسب کنم

خبرگزاری فارس: قهرمان کشتی فرنگی آسیا و نماینده اعزام کشورمان به گزینشی المپیک لندن گفت: امیدوارم با دعای خیر مردم و تلاشی که در تشک مسابقه به کار می‌گیرم، سهمیه المپیک را به ارمغان بیاورم.

امیدوارم با دعای خیر مردم سهمیه المپیک را کسب کنم

هادی علیزاده پورنیا شب گذشته در آستانه اعزام به پیکارهای گزینشی المپیک 2012 لندن در کشور چین، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تیم ملی امشب با ترکیبی متشکل از شش کشتی‌گیر از طریق فرودگاه امام خمینی عازم شهر تیان چین خواهد شد.

وی ادامه داد: چین میزبان یکی از دو مرحله نهایی انتخابی کشتی‌های آزاد و فرنگی برای شناخت کشتی گیران شرکت کننده در المپیک 2012 لندن است و امیدوارم هم کشتی فرنگی و هم کشتی آزاد بتواند سهمیه‌های مورد نظر را در این انتخابی کسب کند.

قهرمان وزن 74 کیلوگرم کشتی فرنگی آسیا در سال 2012 ادامه داد: با توجه به تمریناتی که مربیان تیم ملی در ماه‌های اخیر در نظر گرفته‌اند، به اتفاق سایر اعضای اعزامی تیم از آمادگی روحی و جسمی بسیار خوبی برخوردار هستیم و امیدوارم در این گزینشی برای کشورمان سربلند باشیم.

وی با تاکید بر اینکه سخت‌ترین تمرینات را برای رسیدن به مدال المپیک تحمل کرده است تصریح کرد: بعد از موفقیت در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، ان‌شاءالله تمام هدفم کسب مدال در المپیک است و سخت‌ترین تمرینات را هم برای رسیدن به این هدف پشت سر گذاشته‌ام.

علیزاده پورنیا همچنین درباره اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در جزیره کیش گفت: اردوی خوبی بود و پس از مدت‌ها از خانه کشتی خارج شدیم که همین موضوع باعث شد از نظر روحی و روانی در شرایط بهتری قرار بگیریم.

وی ادامه داد: تمرینات سخت و فشرده تهران را در کیش دنبال کردیم، اما این تمرینات تنوع داشت و خوشبختانه خودم هم شرایط خوبی دارم و تا جام جهانی بهتر خواهم شد، اما در حال حاضر تمام فکرم را به مسابقات گزینشی المپیک در تیان چین معطوف کرده‌ام.

دارنده نشان طلای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا تصریح کرد: بعد از قهرمانی در مسابقات آسیایی، در جام یادگار امام با توصیه کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی به میدان نرفتم و اکنون آماده رقابت‌های انتخابی المپیک هستم.

وی که یکی از اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی نیز محسوب می شود ابراز داشت: حضور در جام جهانی می‌تواند یک افتخار برای من باشد اما پیش از آن تمام هدفم کسب جواز حضور در المپیک است و تمرینات سختی برای رسیدن به این هدف داشته ام.

علیزاده پورنیا خاطر نشان کرد: علاوه بر گزینشی المپیک در شهر تیان چین، بلافاصله یک گزینشی دیگر در شهر هلسینکی فنلاند در پیش داریم که امیدوارم در چین کار را تمام کنیم و به هیچ عنوان کار ما به مسابقات فنلاند کشیده نشود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول