اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان‌شرقی تاکید کرد

گسترش برنامه‌های بخش تعاون با توسعه شعب بانک تعاون

خبرگزاری فارس: مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان‌شرقی گسترش بخش تعاون در جامعه را ضروری دانست و گفت: تعداد شعب این بانک در این استان به 20 شعبه رسیده است.

گسترش برنامه‌های بخش تعاون با توسعه شعب بانک تعاون

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی‌اکبر بالاگر صبح امروز در آیین افتتاح باجه بانک توسعه تعاون در شهرک "کندرود" ، ضمن تشریح رسالت و خدمات بانک توسعه تعاون، حمایت از اقشار محروم جامعه و تقویت همکاری‌ها و نیز ارائه خدمات شایسته به مشتریان را از جمله اولویت‌های مهم این بانک خواند.

وی بر تمرکز منابع مالی اهالی شهرک "کندرود" در باجه بانک توسعه تعاون تاکید کرد و افزود: تأسیس بانک توسعه تعاون می‌تواند به‌عنوان یکی از مشخصه‌های حائز اهمیت در جهت‌دهی برنامه‌های بخش تعاون و کمک به این بخش، موجبات اعتلای جایگاه تعاون در اقتصاد ملی را سبب و این بخش در راستای دستیابی به سهم 25 درصدی رهنمون شود.

بالاگر خاطرنشان کرد: مطابق سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی حمایت از بخش تعاون و توانمندسازی بنگاه‌های تعاونی یک الزام قانونی است که باید توسط تمام نهادها و سازمان‌های مرتبط با فعالیت‌های تعاون اجرایی شود.

وی ادامه داد: تعاون نهادی مردم‌محور و اجتماعی است که می‌تواند در بخش‌های مختلف اقتصادی ورود و مردم را برای شرکت در فعالیت‌های اقتصادی حمایت کند، بنابراین اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی مردم برای فعالیت در قالب تعاون از برنامه‌های مهم بخش تعاون است که باید بدان بها داده شود.

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان‌شرقی گفت: تعداد شعب این بانک در استان به 20 شعبه رسیده و با افتتاح این باجه تعداد باجه‌ها در شهرستان تبریز به پنج رسید.

کندرود یکی از روستاهای استان آذربایجان‌شرقی است که در دهستان میدان‌چای بخش مرکزی شهرستان تبریز واقع شده ‌است که بالغ بر 10هزار خانوار است که به تازگی شهرک شده است. کندرود به دلیل موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به شهر تبریز رو به پیشرفت است و تنها بانک موجود در آن منطقه بانک توسعه تعاون است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول