اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 91

اولویت آبفار کهگیلویه مهندسی مجدد خطوط انتقال آب است

خبرگزاری فارس: مدیر آبفار شهرستان کهگیلویه با اشاره به فرسودگی 50 درصدی خطوط انتقال آب روستایی در کهگیلویه گفت: اولویت کاری آبفار کهگیلویه در سال جدید مهندسی مجدد خطوط انقال آب فرسوده است.

اولویت آبفار کهگیلویه مهندسی مجدد خطوط انتقال آب است

سید کرامت‌الله کشاورز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: شبکه و خطوط انتقال آب روستایی در شهرستان کهگیلویه بیش از 50 درصد دچار فرسودگی است.

مدیر آبفار کهگیلویه خاطرنشان کرد: فرسودگی خطوط انتقال آب و شبکه آب‌رسانی روستایی حتی تا 60 درصد هدر روی آب را در پی دارد.

کشاورز یادآور شد: این موضوع باعث کاهش سرعت آب، آلودگی آب و هدر رفتن چشم‌گیر این نعمت گران‌بهای الهی می‌شود.

وی با بیان اینکه آب با هزینه زیاد تولید می‌شود، گفت: به علت فرسودگی و زنگ زدن لوله‌های فلزی و قدیمی آب به راحتی به هدر می‌رود.

مدیر آبفار کهگیلویه قدیمی بودن خطوط انتقال آب را عامل فرسودگی دانست و ابراز داشت: در سال آینده اولویت کاری آب و فاضلاب روستایی مهندسی مجدد شبکه و خطوط انتقال آب قدیمی و فرسوده است.

کشاورز در ادامه اذعان کرد: بسیاری از شبکه‌ها و خطوط انتقال آب به علت فرسودگی در اثر گذشت زمان به طور کامل غیر قابل استفاده مانده‌اند.

وی تصریح کرد: با اصلاح و بهسازی خطوط انتقال آب هم از هدرروی آب جلوگیری می‌شود و هم روستاییان از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخودار خواهند شد.

این مسئول به فرمان نوروزی رهبری مبنی بر سال تولید ملی اشاره کرد و بیان داشت: ما نیز در آبفار کهگیلویه سعی خواهیم کرد با کار و تلاش مضاعف این فرمان رهبری را در همه عرصه‌ها از جمله استفاده از وسایل مورد نیاز این شرکت از کالاهای داخلی عملیاتی کنیم.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول