به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، عبدالحمید توکلیبینا در چهارمین نشست شورای سیاستگذاری روابط عمومیهای صنعت آب و فاضلاب کشور برگزاری اینگونه نشستها را در همافزایی و حرکت رو به جلوی روابط عمومیهای صنعت آبفای کشور مفید دانست و اظهار داشت: روابط عمومیها باید رویکرد خود را با توجه به مقتضیات و شرایط موجود تعریف کرده و فعالیتهای خود را بر همین اساس برنامهریزی کنند.
وی با بیان اینکه در روابط عمومی تنها مدیریت فرهنگی و تعامل با مشترکان مدنظر نیست افزود: نهادینه کردن فرهنگ مقدس صرفهجویی که جزو آموزههای دینی ما است از وظایف اصلی روابط عمومیهای آب و فاضلاب به شمار میرود.
* پرهیز از موازی کاری در برنامههای روابط عمومی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در ادامه با بیان اینکه از زمان شکلگیری روابط عمومیها روشهای تبلیغاتی مختلفی تجربه شده است، مهندسی ارزش را لازمه برنامههای روابط عمومیهای صنعت آب و فاضلاب کشور دانست و بر اثربخش کردن فعالیت بخشهای آموزش همگانی و اطلاع رسانی و پرهیز از موازی کاری و اقدامات تکراری تاکید کرد.
وی ارتباط با رسانهها را از مهمترین بخشهای فعالیت روابط عمومیها ذکر کرد و اظهار داشت: آبفای قم توانست طی سالهای اخیر که استان قم با خشکسالی بیسابقهای مواجه بوده است با تعامل مناسب با رسانهها و همراهی آنها از بحرانها عبور کند.
توکلیبینا تصریح کرد: باید با استفاده از ظرفیت عظیم رسانه آگاهی مردم را افزایش دهیم که در این صورت مردم از وضعیت موجود مطلع میشوند و با ما همراهی میکنند.
وی در بخش دیگری از سخنان به ارائه گزارشی از فعالیتهای آبفای قم طی یک سال گذشته پرداخت و اجرای موفق قانون هدفمندی یارانهها، آغاز عملیات اجرایی پروژههای فاضلاب قم با استفاده از تسهیلات 70 میلیون یورویی بانک توسعه اسلامی و ارائه 21 خدمت آب و فاضلاب در دفاتر پیشخوان دولت به صورت الکترونیکی را از جمله این فعالیتها برشمرد.
انتهای پیام/و30/د1000