اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد معاون استاندار کردستان از روابط عمومی‌ ادارات

نگاه مسئولان روابط عمومی‌ها به جایگاه سازمانیشان سطحی است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه منابع انسانی استاندار کردستان از نگاه سطحی روابط عمومی‌های ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان به جایگاه سازمانیشان انتقاد کرد.

نگاه مسئولان روابط عمومی‌ها به جایگاه سازمانیشان سطحی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، موسی مرادیانی ظهر امروز در انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های کردستان در سنندج، با انتقاد از عملکرد روابط عمومی‌های استان در زمینه عدم شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی خدمات مختلف نظام و دولت، اظهار کرد: متاسفانه نگاه روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها یک نگاه سطحی و تنها در حد تبلیغات ساده و نصب بنری خلاصه می‌شود.

به گفته وی، روابط عمومی‌ها به عنوان حلقه ارتباط دستگاه‌ها و مردم باید نگاهی عمقی به مسئولیت خود داشته باشند تا بتواند به بهترین شکل خدمات و دستاوردهای نظام و دولت را به مردم نشان دهند.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: مسئولین روابط عمومی‌ها به منظور آشنا کردن مردم با خدمات و عملکرد دستگاه‌ها و اداراتشان باید به چند محور مهم توجه کنند.

مرادیانی با بیان اینکه متاسفانه نگاه مردم به عملکرد برخی از دستگاه‌ها نگاه مثبتی نیست، اضافه کرد: این نگاه به دلیل عدم آگاهی درست مردم با خدمات این ادارات بخاطر کم‌کاری مسئولین روابط عمومی‌ها در حوزه اطلاع‌رسانی است.

وی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی به موقع روابط عمومی‌ها از عملکرد سازمان‌ها و نهادهای مختلف موجب ایجاد اعتماد و اعتقاد مردم نسبت به کارایی نظام و دولت می‌شود.

به گفته معاون توسعه منابع انسانی استاندار کردستان، متاسفانه در زمینه اطلاع‌رسانی خدمات و شناساندن ادارات مختلف به مردم در سطح استان کم‌کاری شده و مردم نگاه درستی به نحوه عملکرد ادارات ندارند.

مرادیانی خاطرنشان کرد:‌ مسئولین روابط عمومی‌های استان باید بخشنامه‌ها، اقدامات و برنامه‌های خود را به درستی اطلاع‌رسانی کنند تا مردم به بهترین شکل ممکن از خدمات آنها مطلع شوند.

وی راه‌اندازی پرتال اطلاع‌رسانی در ادارات توسط روابط عمومی‌ها را خواستار شد و ادامه داد: اطلاع‌رسانی در مورد برنامه‌های مختلف از طریق این پرتال‌ها مانع برخورد فیزیکی مردم با کارکنان داخل ادارات می‌شود.

به گفته وی، کاهش هزینه‌ها، جلوگیری از پارتی‌بازی و رشوه‌خواری از دیگر تاثیرات راه‌اندازی پرتال‌های خبری روابط عمومی ادارات است.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار کردستان در پایان از خبرنگاران نیز به عنوان نمایندگان افکار عمومی نام برد و تصریح کرد: تعامل روابط عمومی‌ها با خبرنگاران زمینه انعکاس خدمات نظام به مردم و حرکت در مسیر اعتمادسازی را تسهیل می‌کند.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول