اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های اسلامشهر:

برگزاری کارگاه آموزشی روابط عمومی‌های ادارات در اسلامشهر

خبرگزاری فارس: نخستین دوره کارگاه‌های آموزشی روابط عمومی‌های ادارات شهرستان اسلامشهر، با حضور اساتید برجسته این علم برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه آموزشی روابط عمومی‌های ادارات در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان اسلامشهر، سیدعلی بهشتی مسئول روابط عمومی و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان اسلامشهر با اعلام این خبر اظهار داشت: نخستین دوره آموزشی روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای دولتی شهرستان اسلامشهر با هدف توسعه ظرفیت و تقویت جنبه‌های علمی و کاربردی مدیران، کارشناسان و کارکنان این واحدها با حضور اساتید برجسته این علم برگزار می‌گردد.

بهشتی افزود: با گسترش و توسعه روزافزون فناوری‌های نوین اطلاعات و ارتباطات، نیاز سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی به استفاده از این فناوری‌ها برای انجام مأموریت‌ها و وظایف سازمانی نیز افزایش یافته است، با این حال باید اذعان کرد که متأسفانه، سطح معلومات و مهارت‌های کارکنان و کارشناسان شاغل در بخش‌های مختلف روابط عمومی به موازات این تحولات فناورانه، ارتقاء نیافته است.

وی تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت و تخصصی و حضور کارکنان روابط عمومی در این دوره‌ها می‌تواند در روزآمد کردن و ارتقای سطح دانش و معلومات و مهارت‌های آنان نقش مؤثری داشته باشد.

بهشتی گفت: شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان اسلامشهر در راستای انجام رسالت خود مبنی بر توسعه ظرفیت و تقویت جنبه‌های علمی و کاربردی روابط عمومی‌های ادارات شهرستان، از این پس کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌نماید .

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های اسلامشهر بیان کرد: نخستین دوره این کلاس‌های آموزشی دوشنبه 28 فروردین سال جاری در سالن همایش‌های شهرداری اسلامشهر از ساعت 14 الی 17 و با حضور دکتر داود زارعیان عضو هیئت علمی دانشگاه و از اساتید برجسته روابط عمومی و عضو هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار می‌گردد.

وی افزود: این کارگاه‌ها با حضور استادان برجسته ارتباطات و روابط عمومی برگزار می‌شود و در پایان این دوره‌ها به شرکت‌کنندگان و مخاطبان این دوره‌ها که کارشناسان و مسئولان روابط عمومی نهادها و دستگاه‌های دولتی شهرستان اسلامشهر هستند، گواهینامه معتبر اعطاء خواهد شد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول