اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی اردبیل خبر داد

متلاشی شدن باند زورگیری و سارقان نقابدار در اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل گفت: با تلاش و پیگیری مأموران پلیس آگاهی استان اردبیل یک باند زورگیری و سارقان نقابدار در شهر اردبیل کشف و اعضای آن دستگیر شدند.

متلاشی شدن باند زورگیری و سارقان نقابدار در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، موسی عالی‌زاده امروز در جریان دستگیری اعضای این باند در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اعضای این باند تلاش می‌کردند تا با استفاده از شیوه‌های مختلف به ویژه زور و تهدید به سرقت دست بزنند که با اطلاع مردم و هوشیاری پلیس اعضای این باند دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: ما بعد از آگاه شدن از وقوع تعدادی زورگیری خیابانی در اردبیل کارآگاهان زبده خود را مأمور پیگیری و رسیدگی این پرونده‌ها کردیم و این کار به صورت ویژه در دستور کار ما قرار گرفت.

عالی‌زاده خاطر نشان کرد: اعضای این باند تلاش می‌کردند در فرصت‌های خلوت در زمان و مکان‌های مشخص با توسل به سلاح و استفاده از نقاب و کلاه به سرقت و زورگیری اقدام کنند که در این راستا چندین مورد تهدید به سرقت و بردن اموال مردم انجام شده بود.

این مسئول اضافه کرد: بعد از چند روز اقدام اطلاعاتی، زورگیران در حین توسل به سلاح و استفاده از اسباب تهدید شناسایی و در دام پلیس گرفتار شدند.

وی ادامه داد:‌ در مرحله اول سه نفر از این افراد حین طراحی، نقشه و اقدام زورگیری دستگیر شدند و ادوات و آلات جرم نیز از محل فعالیتشان کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی اردبیل گفت: متهمان بعد از دستگیری در سطح شهر اردبیل به چهار مورد زورگیری و سرقت با چهره نقابدار اعتراف کردند و انگیزه خود را نیز کسب ثروت و ایجاد هیجان بیشتر اعلام کردند.

عالی‌زاده بیان کرد: با اعتراف این چهار نفر به سرقت و زورگیری‌های متعدد و اطلاعاتی در مورد همدستانشان تلاش پلیس آگاهی برای دستگیری دیگر اعضای این باند ادامه دارد.

وی از شهروندان، مغازه‌داران و صنوف مختلف خواست هرگونه موارد مشکوک در این زمینه را به پلیس اطلاع داده و از موارد احتمالی در این زمینه پیشگیری کنند.

در شهرستان خلخال نیز از قاچاقچیان مواد مخدر دو کیلوگرم انواع مواد به ویژه تریاک کشف و چهار نفر در این زمینه دستگیر شدند.

حسین بهمنی فرمانده انتظامی خلخال در این ارتباط افزود: در پی اجرای طرح پاکسازی نقاط جرم‌خیز شهرستان خلخال با تلاش مأموران فرماندهی انتظامی خلخال از سه فروشنده مواد مخدر دو کیلو تریاک کشف شد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول