اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

برای آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی صورت گرفت

ابتکار معلم سیرجانی در یادگیری خوب دانش‌آموزان

خبرگزاری فارس: معلم سیرجانی موفق شد، تابلوهای راهنمایی و رانندگی را با ابتکار و ماندگار در کلاس درس خود آموزش دهد.

ابتکار معلم سیرجانی در یادگیری خوب دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، نرگس عزت‌آبادی معلم کلاس چهارم دبستان نجمه سیرجان با استفاده از هنر کوبلن‌بافی موفق به ابداع‌ یادگیری ماندگار در آموزش تابلوهای راهنمایی و رانندگی به دانش‌آموزان شد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سیرجان اظهار داشت: با توجه به طرح همیار پلیس و عضویت دانش‌آموزان کلاس در این طرح با همکاری و همیاری والدین آنان علائم راهنمایی و رانندگی را روی گونی طراحی و تحویل دانش‌آموزان دادم تا در اوقات فراغت کوبلن‌دوزی شود.

عزت‌آبادی افزود: پس از مدت یک ماه دانش‌آموزان موفق شدند، تابلوهای کوبلن خود را به شکل زیبا تولید کنند و اکنون تمام‌ اعضای کلاس‌ به تابلوهای علائم راهنمایی رانندگی آشنایی کامل دارند.

ناصر ابراهیمی رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سیرجان با تقدیر از ابتکار این معلم سیرجانی گفت‌: این بهترین روش آموزش است و با این روش تمام‌ 170 نفر دانش‌آموز این مدرسه تابلوهای راهنمایی و رانندگی را به خوبی فرا گرفتند.

علیرضا محمود‌آبادی رئیس آموزش و پرورش شهرستان سیرجان نیز در ابتکار این معلم کلاس چهارم گفت‌: این معلم با ابتکار خوب خود در آموزش یک نوع یادگیری پایدار را که کار اصلی آموزش و پرورش است به ظهور رساند و نتیجه خوبی هم بگیرد.

وی افزود‌: با ابتکار این معلم تمام ‌دانش‌آموزان و حتی همکاران دبستان نجمه سیرجان تابلوها و قوانین راهنمایی و رانندگی را به شکل اصولی فرا گرفتند.

به گزارش فارس، این معلم و دانش‌آموزان امروز از سوی راهنمایی و رانندگی شهرستان سیرجان مورد تشویق قرار گرفتند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول