اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری معوقه

فولاد ماهان برابر صنایع پتروشیمی پیروز شد

خبرگزاری فارس: تیم فولاد ماهان در دیداری خانگی تیم صنایع پتروشیمی را با شکست بدرقه کرد تا شکست در شهرآورد بسکتبال اصفهان را به فراموشی بسپارد.

فولاد ماهان برابر صنایع پتروشیمی پیروز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در دیداری معوقه از مسابقات مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال تیم فولادماهان در سالن شهدای مخابرات میزبان تیم پتروشیمی بود.

در این دیدار تیم ماهان موفق شد حریف خود را با نتیجه 80 بر 73مغلوب کند تا برد دیگری به کارنامه شاگردان محسن صادق‌زاده اضافه شود.

تیم ماهان در این بازی کوارتر اول و سوم را با نتایج25 بر 15 و 23 بر 18 بردند و زمان‌های دوم و چهارم هم 23 بر 17 و 17 بر 15 به سود پتروشیمی خاتمه یافت.

ماهان با این پیروزی فولاد با این برد 40 امتیازی شد و در مکان دوم باقی ماند اما تیم پتروشیمی همچنان در رده ششم با 34امتیاز باقی ماند.

در دیگر دیدار معوقه این هفته مهرام در دربی تهران موفق شد دانشگاه آزاد را 100 بر 77 شکست دهد.

به گزارش فارس، تیم‌های ذوب‌آهن و ماهان که به عنوان نمایندگان بسکتبال اصفهان در مسابقات فصل جاری لیگ برتر بسکتبال حضور داشتند و هر دو تیم به مرحله پلی‌آف صعود کردند.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول