اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رمضان بیگی در گفت و گو با فارس:

مخالف تعویق دیدار صبا و نفت بودیم/ سازمان لیگ بدون مشورت تصمیم گرفت

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه صبای قم با انتقاد از سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال گفت: مخالف تعویق یک روزه دیدار صبا و نفت بودیم.

مخالف تعویق دیدار صبا و نفت بودیم/ سازمان لیگ بدون مشورت تصمیم گرفت

محسن رمضان بیگی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: صبا برابر نفت تهران چشم انتظار تماشاگران قمی است و ما خوشحال بودیم که این دیدار در روز جمعه برگزار می‌شود و می‌توانیم شاهد حضور علاقمندان بیشمار به فوتبال باشیم اما متاسفانه از این فرصت مغتنم محروم شدیم زیرا نمی توان از مردم انتظار داشت در نخستین روز کاری هفته حضور پر تعدادی در ورزشگاه داشته باشند.

وی در پاسخ به دلیل تصمیم سازمان لیگ مبنی بر تعویق یک روزه دیدار صبای قم و نفت تهران تصریح کرد: استدلال آنها این است که هم صبا و هم نفت در تیم ملی دارای دو بازیکن ملی پوش بودند و باید این بازی به تعویق می‌افتاد.

سرپرست باشگاه صبای قم تاکید کرد: معمولا هر تیمی که سه بازیکن ملی پوش داشته باشد، بازی آن تیم لغو می‌شود، ضمن اینکه این ما هستیم که باید بگوییم که آیا حاضریم بازی به تعویق بیفتد یا خیر؟ نه اینکه سازمان لیگ خودش تصمیم بگیرد.

وی یادآور شد: ما دو بازیکن در ترکیب اخیر تیم ملی فوتبال مقابل تیم ملی موریتانی داشتیم اما نگران موضوع یا اتفاق خاصی نبودیم و کاملا موفق به برگزاری بازی حساس هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال در روز جمعه اول اردیبهشت ماه بودیم اما سازمان لیگ بدون مشورت با ما این تصمیم را اتخاد کرد.

رمضان بیگی با تاکید بر اینکه صبای قم در این بازی حساس خانگی در تلاش برای کسب سیزدهمین برد این فصل چشم انتظار حمایت تماشاگران خوب قمی است عنوان داشت: در حالی که هفته سی و یکم لیگ برتر از امروز جمعه با انجام یک بازی آغاز می‌شود، ولی صبای قم روز شنبه در دیداری خانگی برابر تیم نفت تهران به میدان می‌رود.

وی خاطر نشان کرد: حریف صبای قم در هفته سی و یکم این رقابت‌ها در دیداری حساس بین تیم‌های چهارم و پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال نفت تهران است که این مسابقه از ساعت 17 عصر روز شنبه دوم اردیبهشت ماه در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم برگزار می‌شود.

سرپرست باشگاه صبای قم عنوان کرد: با توجه به حضور تیم فوتبال صبای قم در مکان چهارم جدول رده‌بندی مسابقات این فصل لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، قطعا حمایت تماشاگران خوب قمی می‌تواند زمینه‌ساز افزایش روحیه و توان بازیکنان این تیم برای موفقیت در لیگ یازدهم شود.

وی اظهار داشت: وضعیت تیم فوتبال صبا در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شکلی است که ان‌شاءالله با پیروزی در دیدار با نفت تهران می‌توانیم یکی از تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا باشیم.

صبای قم تاکنون در 15 دیدار خانگی به میدان رفته است که حاصل آن کسب برتری مقابل تیم‌های فوتبال سایپا البرز، فولاد خوزستان، ملوان بندر انزلی، شهرداری تبریز و مس سرچشمه کرمان بوده، ضمن اینکه صبای قم با فجر شهید سپاسی شیراز، شاهین بوشهر، پرسپولیس تهران، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، صنعت نفت آبادان و استقلال تهران در دیدارهای خانگی به تساوی رسیده است.

انتهای پیام/خ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول