اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش پارس‌آباد:

پارس‌آباد 500 معلم خیر دارد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس‌آباد گفت: در حال حاضر 500 معلم خیر در این شهرستان در امر نیک مدرسه‌سازی و توسعه کمی فضاهای آموزشی مشارکت دارند.

پارس‌آباد 500 معلم خیر دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی حبیب‌پور صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش خیرین مدرسه‌ساز در پارس‌آباد اظهار داشت: این تعداد فرهنگی شاغل و بازنشسته با علاقمندی خود اعلام کردند که ماهانه مبلغی از حقوق انها کسر شده و به حساب مجمع خیرین مدرسه‌ساز واریز شود.

وی اضافه کرد: کمک‌های ماهانه معلمان خیر حدود یک میلیون تومان است که همه ماهه با هدف ساخت و توسعه و تجهیز مدارس مورد نیاز در مناطق شهری و روستایی به حساب خیرین مدرسه‌ساز پرداخت می‌شود.

این مسئول ادامه داد: معلمان به عنوان محور اصلی تعلیم و تربیت و نقش‌آفرین توسعه آینده کشور خود با احساس مسئولیت و درک شرایط و حساسیت حوزه تعلیم و تربیت به این امر نیک گرایش یافته و عامل هستند.

حبیب‌پور بیستم اردیبهشت ماه را موعد برگزاری پنجمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در پارس‌آباد اعلام کرد و بیان داشت: در این روز تلاش می‌کنیم تا همه خیرین و نیکوکاران مدرسه‌ساز را بار دیگر دعوت به مشارکت جدی کنیم تا دوشادوش و همپای دولت در امر مدرسه‌سازی مشارکت کنند.

وی از مدرسه‌سازی به عنوان باقیات صالحات یاد کرد و گفت: هر کار نیکوئی اجر و پاداشی دارد اما پاداش مدرسه‌سازی به دلیل اهمیت موضوع چندین برابر است که ضرورت دارد متمولین جامعه نسبت به مشارکت در این امر اقدام جدی داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس‌آباد با اعلام اینکه با همکاری فرهنگیان خیر عملیات احداث 18 کلاس درس در پارس‌آباد شروع شده است تصریح کرد: در راستای استقرار و اجرای نظام آموزشی 3-3-6 و تامین فضای آموزشی مورد نیاز برای پایه ششم ابتدایی احداث این تعداد واحد آموزشی ضروری به نظر می‌رسد.

حبیب‌پور خاطرنشان کرد: برای احداث این تعداد کلاس آموزشی 20 میلیون تومان از محل کمک‌ها و مشارکت‌های فرهنگیان خیر منطقه اختصاص یافته است.

وی گفت: معادل این رقم از سوی اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل اختصاص می‌یابد تا در آغاز سال تحصیلی آینده بتوانیم این واحدهای آموزشی را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

این مسئول اظهار داشت: عملیات احداث این کلاس‌ها با عنوان ضمیمه به زودی حیاط هشت مدرسه فعلی در پارس‌آباد شروع شده و تا مهرماه نیز قرار است به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ی30/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول