اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شیراز تاکید کرد

توسعه سیستم حمل و نقل عمومی شیراز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: یکی از بزرگترین مشکلات ترافیک این شهر در حال حاضر عدم توسعه سیستم حمل و نقل عمومی است.

توسعه سیستم حمل و نقل عمومی شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی مصلی‌نژاد بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در آستانه اجرای طرح محدوده ترافیک توسعه سیستم حمل و نقل عمومی و افزایش مطلوبیت خدمات‌دهی این ناوگان با همکاری سازمان‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: با اجرای طرح محدوده ترافیک به عنوان یکی از راهکارها در قالب مدیریت تقاضای سفر به مرکز شهر شیراز می‌توانیم ترافیک را کنترل و سفرهای درون شهری را برنامه‌ریزی کنیم.

وی هدف حوزه حمل و نقل و ترافیک را ایجاد یک سیستم واحد حمل و نقل عمومی شامل قطار شهری، اتوبوس، دوچرخه و خطوط مبدا تاکسی به صورت منظم در راستای خدمات‌دهی به شهروندان عنوان و تصریح کرد: در شش ماه نخست سال جاری همزمان با اجرای محدوده طرح ترافیک دو خط ویژه در راستای توسعه حمل و نقل عمومی راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز با اشاره به اینکه خطوط مبدا و مقصد تاکسیرانی یکی از پیش‌نیازهای اجرای محدوده طرح ترافیک است، تصریح کرد: این خطوط باید ساماندهی و هماهنگ با خطوط اتوبوسرانی و خطوط ویژه در راستای خدمات‌دهی مطلوب به شهروندان عمل کند.

مصلی‌نژاد راه‌اندازی خطوط ویژه دوچرخه‌سواری را یکی دیگر از برنامه‌های سازمان ترافیک به عنوان یک مد حمل و نقل ویژه سفرهای زیر پنج کیلومتر در شش ماه دوم سال جاری عنوان و خاطرنشان کرد: تاکنون چند آژانس دوچرخه در نقاط مختلف شهر راه‌اندازی شده است و در سال جاری نیز براساس مطالعات در حال انجام موضوع توسعه و مدیریت شبکه خطوط دوچرخه‌سواری در دستور کار این سازمان قرار دارد.

انتهای پیام/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول