اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت موتور‌سواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان خبر داد

برگزاری دوره آموزشی تیونینگ‌کاران برای نخستین بار در کشور

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت موتور‌سواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان گفت: این هیئت در یک اقدام مدبرانه، برگزاری دوره‌های آموزشی تیونینگ‌کاران استان اصفهان را برای نخستین بار در کشور و با هماهنگی با فدراسیون مدنظر قرار داده است.

برگزاری دوره آموزشی تیونینگ‌کاران برای نخستین بار در کشور

غلامرضا مصدقیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در اولین فرصت که مجوز‌های فدراسیون موتور‌سواری و اتومبیل‌رانی برای برگزاری دوره‌های تیونینگ صادر شود این برنامه در اصفهان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه تاریخ برگزاری دوره تیونینگ به زودی از طرف هیئت موتور‌سواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان اعلام می‌شود، تأکید کرد: از این پس اتومبیل‌های پیست استان اصفهان در داخل اصفهان پلمپ می‌شود.

سرپرست هیئت موتور‌سواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان در مورد برنامه‌های آتی هیئت موتور‌سواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان بیان داشت: در تاریخ 10 تا 20 اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزاری یک رقابت‌های رالی در خوانسار پیش رو است.

وی با اشاره به برگزاری رقابت‌های گذشته رالی در دهاقان تصریح کرد: در این رالی حدود 40 موتور سنگین، 20 تا 30 موتور کراس و هفت تا هشت ماشین سرعت حضور داشتند که در رقابت‌های رالی خوانسار نیز به احتمال زیاد شاهد حضور چنین کاروانی هستیم.

مصدقیان در مورد آسفالت پیست مجموعه ورزشی نقش‌جهان با بیان اینکه تعمیر و بازسازی این آسفالت به گونه‌ای است که اتومبیل‌های مسابقه‌ای به راحتی می‌توانند با دنده سه حرکت کنند، اظهار داشت: هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان برگزاری متعدد رقابت‌های گوناگون را سرلوحه کاری خود قرار داده است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول