اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسن‌زاده و تقی‌زاده نمایندگان فوتسال قم

درخشش فوتسالیست‌های قمی در تیم ملی

خبرگزاری فارس: فوتسالیست‌های قمی در ترکیب تیم ملی فوتسال کشورمان در دیدار دوستانه و تدارکاتی مقابل تیم ملی ازبکستان درخشیدند تا ملی پوشان در دومین بازی تدارکاتی خود از سد حریف عبور کنند.

درخشش فوتسالیست‌های قمی در تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم ملی فوتسال کشورمان در راه کسب آمادگی لازم به منظور حضوری موفق در رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا که قرار است در کشور امارات برگزار شود، در دو دیدار دوستانه در بندرعباس به مصاف ازبکستان رفت.

ملی‌پوشان فوتسال کشورمان که در بین آنها علی اصغر حسن‌زاده و سعید تقی‌زاده دو بازیکن ملی پوش فوتسال استان قم نیز حضور دارند، روز یکشنبه در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی فوتسال ازبکستان در بندرعباس برای تیم ملی به میدان رفتند اما این بازی با تساوی دو بر دو همراه بود.

تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین دیدار دوستانه خود که شب گذشته برابر تیم ملی فوتسال ازبکستان در بندرعباس برگزار شد با درخشش تمام بازیکنان خود از جمله علی اصغر حسن‌زاده توانست یکی از رقبای خود در فوتسال آسیا را با حساب چهار بر یک شکست بدهد.

در حالی که ازبکستان در رده‌بندی جهانی در رتبه هجدهم قرار دارد و ایران جایگاه ششم جهان را به خود اختصاص داده است، تیم ملی فوتسال کشورمان در این دیدار توانست با گلزنی طاهری، اسماعیل‌پور، شمسایی و حسن‌زاده از سد رقیب خود عبور کند.

این دیدار در حالی برگزار شد که دو تیم ایران و ازبکستان در سال 2010 در دیدار نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا برای کسب عنوان قهرمانی و مقام نخست رقابت‌های قاره کهن در برابر یکدیگر صف آرایی کردند که برتری با تیم ملی کشورمان بود.

یازدهمین دوره مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا که سال گذشته با قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در ازبکستان به پایان رسید، برای دومین بار بود که علی‌‌اصغر حسن‌زاده ستاره قمی تیم ملی فوتسال کشورمان با پیراهن تیم ملی حضور در فینال مسابقات فوتسال قهرمانی جام ملت‌های آسیا را تجربه می‌کرد و با این تیم قهرمان رقابت‌های معتبر فوتسال جام قهرمانی قاره آسیا شد.

در آن مسابقه تیم ملی فوتسال ایران توانست در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی فوتسال آسیا تیم ملی ازبکستان را با شکست مواجه کند که در این راه علی اصغر حسن‌زاده ملی پوش فوتسال استان قم نیز توانست سه گل تیم ملی را به ثمر برساند.

ستاره قمی تیم ملی فوتسال امید کشورمان در سال‌های اخیر افتخارات بسیار ارزشمندی را همراه با تیم‌های ملی امید و بزرگسالان در مسابقات فوتسال قهرمانی ملت‌های آسیا، المپیک داخل سالن آسیا، جام جهانی فوتسال و همچنین تورنمنت گراند پریکس برزیل به دست آورده است.

حسن‌زاده در حالی اکنون به عنوان یکی از ستاره‌های درخشان فوتسال کشورمان مطرح است که با پوشیدن پیراهن تیم فوتسال ارم‌کیش قم در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور خود را مطرح کرد و با قهرمانی در دو سال متوالی فوتسال جام ملت‌های آسیا در حال حاضر یکی از چهره‌های کم‌نظیر ورزش قم محسوب می‌شود.

از سوی دیگر سعید تقی‌زاده جوان جویای نام فوتسال قم است که این بازیکن نیز خود را از فوتسال باشگاه‌های استان قم و سپس تیم ارم کیش در کشور مطرح کرد، با حضور در تیم‌های ملی امید و بزرگسالان اکنون یکی از موفق‌ترین فوتسالیست‌های قمی شناخته می‌شود.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول