اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرودگاه‌های کرمان خبر داد

تکمیل پایانه 2 منظوره فرودگاه بین‌المللی کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: آغاز تکمیل پایانه دو منظوره 15 هزار متری فرودگاه بین‌المللی کرمان مجدداً کلید خورد.

تکمیل پایانه 2 منظوره فرودگاه بین‌المللی کرمان

تیمور امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با تأکید بر عزم این اداره کل برای تسریع در آغاز پروژه تکمیل پایانه فرودگاه بین‌المللی کرمان اظهار داشت: با افزایش تعاملات و نیاز مخاطبان طرح تکمیل پایانه فرودگاه کرمان با تلاش مسئولان قوت گرفته است.

وی افزود: با افزایش و تعاملات استان و نیاز جدی مخاطبان به ارائه سرویس مطلوب‌ و متمرکز و همچنین ایجاد امکان و ارتقای بیشتر سطح پذیرش و اعزام مسافران بنا به میزان و تعداد مراجعات فعلی که در محیط محدود و غیر متمرکز انجام می‌شود، طرح تکمیل و توسعه پایانه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان بیان داشت: با تصویب حداکثری مسئولان مرتبط در شرکت فرودگاه‌های کشور این طرح برای انجام و تشریفات مناقصه فراخوان می‌شود.

تیموری از تغییر نقشه‌های بنای فعلی توسط مشاوران خبره خبر داد و ابراز داشت: با توجه به آرایه‌های نوین و بهره‌گیری از آخرین دانش عمرانی روز دنیا و بنا به پیشنهاد این اداره کل و تصویب نقشه‌های این پایانه با در نظر گرفتن نمای مطلوب و دل‌نشین مجدداً طراحی و برای اجرا آماده شده است.

وی شاخصه بارز این پایانه را وسعت مناسب ظرفیت‌های پیش‌بینی شده و رویکرد استفاده از تکنولوژی روز با نگاه ویژه و به‌کارگیری تجهیزات مؤثر و کارا در حوزه فرودگاهی عنوان کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان خاطرنشان کرد: با تکمیل این پروژه که همواره مورد تأکید مقام عالی استان بوده است، عملا تمام پروازهای حوزه داخل و بین‌الملل به صورت متمرکز، همزمان و توأمان انجام که به لحاظ سطح ارائه خدمات، تکریم و تسریع امور مسافران و مراجعان بسیار حائز اهمیت است.

تیموری عنوان کرد: اعتبار اختصاص یافته برای تکمیل این پروژه بالغ بر 250 میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول