اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت 29 فروردین روز ارتش

رژه تیپ دوم لشگر 30 گرگان در آزادشهر برگزار شد

خبرگزاری فارس: ظهر امروز 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران شهرستان آزادشهر شاهد رژه و نمایش اقتدار تیپ دوم لشگر 30 پیاده گرگان بود.

رژه تیپ دوم لشگر 30 گرگان در آزادشهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، این برنامه همچون سنوات گذشته از ظهر امروز با حضور مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس در خیابان شهید رجائی آزادشهر برگزار شد و مورد استقبال مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان قرار گرفت.

در ابتدای برگزاری این مراسم، فرمانده تیپ دوم لشگر 30 پیاده گرگان گفت: از اینکه بار دیگر لطف خدا شامل ما شد تا در روز ارتش با شما باشیم خوشحال هستیم و با افتخار عرض می‎کنیم ما نیروهای ارتشی به عنوان یک نیروی دفاعی هماهنگ با سیاست‎های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گوش به فرمان مقام معظم رهبری آماده مقابله با هرگونه خطری هستیم که مملکت ما را تهدید می‎کند.

سیدحسین میرتقی خاطرنشان کرد: تیپ دوم لشگر 30 پیاده گرگان که در پادگان نوده خاندوز از توابع شهرستان آزادشهر مستقر است خود را خادم کوچک این نظام و مردم می‎داند و برنامه امروز گوشه‎ای از آمادگی‎های نظامی و روحی ما به منظور اعلام آمادگی و تحکیم بیعت با نظام و رهبری است و دشمنان باید بدانند این بیعت و حمایت ابدی و ناگسستنی است و ارتش تا انقلاب مهدی و پیوستن به سربازان آقا امام زمان حافظ آرمان‎ها و دستاوردهای نظام و انقلاب باقی خواهد ماند.

مراسم رژه نیروهای کادر و وظیفه ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، بسیج و پایگاه‎های مقاومت مساجد، مدارس و ادارات در کنار رژه موتوری و برنامه‎های ورزشی از جمله مراسم ویژه روز ارتش بود که باشکوه هرچه تمام‎تر برگزار شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول